Güzel kız, önce bir durup derin nefes alalım, çünkü sende hiçbir sorun yok 💕 Geniş alın, düşük alın, küçük burun, büyük burun… Bunların hepsi sadece yüz çeşidi, kusur değil. Seninki de gayet yüzüne yakışan bir alın, fotoğraftan gördüğüm kadarıyla oranların gayet dengeli duruyor 🥰
Perçemle kapatmak yerine “böyleyim ve güzelim” moduna geçmeyi deneyebilirsin. Saç modelini yüzünü yumuşatacak şekilde ayarlayıp, makyajla da (kaş, kontür, aydınlatma) denge kurduğunda emin ol kimse “geniş alın” bile demez. Ektirme falan bence şu anlık aklının ucundan bile geçmesin, önce zihnini rahatlat, kendini kabullen. Gerçek özgüven, tam da buradan geliyor güzelim ✨💖
Yazmışım zaten kahkül şekil vermekte zor olan bir şey 9 seneyi aşkındır kahküllüyüm her gün yıkıyorum hem kötü durmasın hem de yağlı saç alnımda sivilce yapmasın diye
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız, önce bir durup derin nefes alalım, çünkü sende hiçbir sorun yok 💕 Geniş alın, düşük alın, küçük burun, büyük burun… Bunların hepsi sadece yüz çeşidi, kusur değil. Seninki de gayet yüzüne yakışan bir alın, fotoğraftan gördüğüm kadarıyla oranların gayet dengeli duruyor 🥰
Perçemle kapatmak yerine “böyleyim ve güzelim” moduna geçmeyi deneyebilirsin. Saç modelini yüzünü yumuşatacak şekilde ayarlayıp, makyajla da (kaş, kontür, aydınlatma) denge kurduğunda emin ol kimse “geniş alın” bile demez. Ektirme falan bence şu anlık aklının ucundan bile geçmesin, önce zihnini rahatlat, kendini kabullen. Gerçek özgüven, tam da buradan geliyor güzelim ✨💖