Önemser miyim acaba, hmm galiba önemserim, eveet evet önemserim ya, erkeğin elleri iri olacak, iri ve büyük olmalı, daha erkeksi görünüyor çünkü, kadının kafasındaki güç imajına uyuyor, bir dizide görmüştüm , adamın elleri böyle iri, büyüktü, temizdi de elleri, elleriyle kadının yanaklarını kavramıştı ve daha bir sürü şey, elleriyle kadına sarılıp onu bağrına basmıştı, yakışmıştı da yani, güzel kavramıştı kadını, elleri böyle iri olmasa bu kadar yakışmazdı, iri dediğim böyle tombul şişko anlamında değil, heybetli anlamında, ellerinde bir heybeti var bence , güzel bir görünümdü, o kadının yerinde olmak istedim gibi bir şey oldu, öyle bir hal oldu bende. Neyse eller demişken de şu şarkıyı paylaşayım, içimi gıdıklayan, beni romantikleştiren şu ruh halinden çıkıp. Şarkının şu an yazdıklarımla bir alakası bulunmamakta, el kelimesi geçiyor ya , ondan öyle şey ettim :D
En İyi Cevaplar