Kendimce haklı miyim haksız mıyım çok mu kafama takıyorum?

Ben önceden aslında çirkin bir kız değildim ama diş görünüşümle dalga geçilmişti ve aşk hayatımda bazen kötü gittiğini düşünüyorum sirf bu yüzden. Estetik yaptırdım ve bayağı yakıştı heryerime yaptırmadım sadece burnuma mesela önceden de güzelsin diyenler vardı ama azdı şimdi bayağı kişi güzelsin diyor ama şöyle pek sevgilim olsun istemiyorum çünkü diş gorunusume geliyorlar önceden pek istemiyorlardi çünkü
Kendimce haklı miyim haksız mıyım çok mu kafama takıyorum?
Cevapla