İyi olanlar neden sevilmez de hep kötü olanlar sevilir?

Genelleme yaptım evet ama genelde hep böyle p1ç olanlar aldatan insanlar seviliyor hiç adam gibi seven sevgilisine gözü gibi bakan insanlar sevilmiyor mesela benim sevgilim olsa onu hayatımın anlamı yapardım çiçeğim gibi bakardım ama bakıyorum insanların sevgilisi var kıymet bilmiyor aldatıyor şerefsizlik yapılıyor günün sonunda yine o insanlar seviliyor ben ve benim gibiler dışlanıyor anlamıyorum illa pıc mi olmak lazım
İyi olanlar neden sevilmez de hep kötü olanlar sevilir?
Cevapla