İnsanlar neden kötülüğü seviyor, iyilik varken neden hep zarar vermeyi seçiyor?

Dünyada o kadar güzellik varken yok etmeyi ve sömürmeyi seviyorlar, ülkenin gelişmesi için katkıda bulunmak yerine batırmayı seçiyorlar, kadınları sevmek yerine d*vmeyi seçiyorlar, çiçeği sulamak yerine koparmayı seviyorlar, hayvanları beslemek yerine tekme atmayı seçiyorlar... Nerede kötülük varsa herkes onu çok seviyor, neden?
İnsanlar neden kötülüğü seviyor, iyilik varken neden hep zarar vermeyi seçiyor?
Cevapla