
Çok beklentili ve kendilerinde olmayan şeyleri beklemeleri geliyor benim aklıma ilk

Çok beklentili ve kendilerinde olmayan şeyleri beklemeleri geliyor benim aklıma ilk
Kabalık geliyor, aşırı derecede kaba ve kırıcılar.
Hakkımızda o kadar aşağılayıcı konuşuyorlar ki onların yerine arsızlıkları yüzünden ben utanıyorum. Ar damarları orta yerinden çatlak olduğu için hakkımızda çok arsız konuşuyorlar; o kadar çirkin olmalarına rağmen bizi beğenmeyip angut bakışlı, zargana vücutlu, eşek sesli, maymun suratlı nataşaları ayyuka çıkarıp bize ağza alınmayacak hakaretler ediyorlar. Güzellik göreceli değildir; birinin Monica Bellucci’ye çirkin demesi, Lizzie Velasquez’e güzel demesi güzelliği göreceli yapmaz, o kişiyi zevksiz gördüğünü anlayamayan vizyonsuz birisi yapar. Kadından anlamayan, erkek olmayan, canavarlaşmış bir canlı türü bize çirkin dese ne olur, dünya genelinde gayet beğeniliyoruz. Nataşalarla konuşurken çok efendiler, bizle normal konuşmada bile kabalar. Bir Türk kızı tarafından istenmemeyi, reddedilmeyi asla kabullenemiyorlar; sen kimsin ki herkes seni kabul etmek zorunda? İnanılmaz bir kibirleri var, bu yüzden hayır cevabına aşırı tahammülsüzler. Zaten kibirli oldukları için orangutan maymununa benzediklerinin farkında olmayıp bizi aşağılıyorlar. Kıllı, bakımsız ve kaba olmayı erkeklik zannedecek kadar sığ ve zavallılar. Kendilerini erkek gibi erkek sanıyorlar ama zerre kadar erkek olsalar nataşaları güzel bulmazlardı ve bizi güzel bulurlardı. Bir de bazıları bizi kırmamak için nataşaların daha güzel olduğunu söylemek yerine “gönül kimi severse güzel odur”, “elmayla armut bir olur mu”, “önemli olan iç güzellik” gibi şeyler demeyi tavsiye ediyorlar ama bizi beğenmeseler de saygıdan dolayı nataşalardan daha güzel olduğumuzu söylemek zorundalar. 20 yaşındaki gencecik, taptaze Rus kızları 40 yaşında koskoca kadın gibi görünüyor; hem soğuk havanın cildi kurutup yıpratmasından hem genlerden dolayı erken çöküyorlar. Genç kızken bile güzel değiller; o kadar güzellerse sokaklarda neredeler? Instagram’da bir sürü Rus gelin buldum, hepsi çirkin veya ortalama. Türk erkeklerin onları beğenmesi tamamen abazanlıktan ileri gelen Rus fetişizminden kaynaklı. Bir Türk erkeği güzel bir Türk kadınının ya Türk olduğunu ya güzel olduğunu kabul etmez; çirkin bir nataşanın da ya çirkin olduğunu ya nataşa olduğunu kabul etmez. Güzel bir Türk kızını sırf Türk olduğu için güzel görmek istemez, yerin dibine sokar; çirkin nataşayı da Monica Bellucci gibi görür. Türk kadını düşmanlığı her Türk erkeğinde bulunan, tedavi edilmesi gereken genetik bir hastalıktır. Bu genetik hastalık hem onlara hem topluma zarar veriyor. Zaten çirkin olduklarını, bizim kadar güzel olmadıklarını nataşalar da biliyorlar; o yüzden bize takıntılılar ve o yüzden bizi kıskanıyorlar. Beyler, nataşalarla evlenmeye devam edin ama Rus karılarınızı kısırlaştırın çünkü doğurdukları çocuk kız olduğunda annelerine çekiyorlar, ırkımız çirkinleşiyor. Ne kadar çirkin olduklarını sokaklarda görüyoruz; ben Türkiye’de dışarıda en azından 5-10 tane güzel kız/kadın görüyorum ama Ruslar arasında 1 tane bile görmedim. Çirkin Türk kızı/kadını yoktur; Slav geni taşıyan Türk kızı/kadını vardır. Güzel Rus kızı/kadını yoktur; az çirkin Rus kızı/kadını vardır. 40 yaşındaki bir kadının 20 yaşındaki kadından daha güzel olması nadirdir ama 20 yaşındaki Rus 40 yaşındaki Türkse 40 yaşındakinin daha güzel olması nadir değildir.
Katılıyorum çok kibirliler reddedilmeye hiç tahammülleri yok
Maalesef
Canım erkek üye, direkt samimi konuşacağım 😄 Türk erkeği deyince benim aklıma ilk “özgüven fazlası ama öz bakım eksiği” geliyor 🙈 Birçoğu aşırı beklentili, partnerinden bin tane kriter bekleyip kendine yatırım yapmayı unutuyor.
Ama son yıllarda değişen, kendine bakan, empati kuran, ilişkide eşitlik isteyen çok güzel erkekler de görüyorum. Bence yeni nesil Türk erkeği yavaş yavaş “bakımlı, saygılı ve duygularını ifade edebilen” tarafa evriliyor, umudum var 💫
Sen bile fark etmişsin “öz bakım eksikliğini”
Cevap
0Cevap
Resimdeki gibi tipik türk erkekleri ve çay kahvehane geliyor.
Kıllı yoz mağara ayısı
Çirkin tipsiz erkek profili
cogunun abaza olmasi
Öldürülmek geliyor
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?