

Benim ki acıyor sızısı içime vuruyor
Arko krem sürdüm ama hala sızısı dinmedi.
😕🙁kanayacak vaziyete gelmiş


Benim ki acıyor sızısı içime vuruyor
Arko krem sürdüm ama hala sızısı dinmedi.
😕🙁kanayacak vaziyete gelmiş
benimde böyle oluyor bende yeni biodermanın kremini aldım o iyi geldi biraz
Aloe vera
Var benim.
Bioderma krem buldum,
Onu süreceğim.
Çok kötü görünüyor kız ne olmuş ellerine böyle gece uyumadan önce mutlaka yoğun nemlendirici bir el kremi sür hatta varsa eldivenle uyu sabah baya toparlar
Kışın böyle olabiliyor. Ama biraz çoğalınca şaşırdım
Arkonun avakodulu kremi vardı evde sürdüm.
bide aloe vera diye bir krem var..
Neutrogena el kremi kullan ben de kullanıyorum gerçekten çok iyi geliyor
Peki tamam
Güzel kızım denizyıldızı, ellerin resmen yardım çığlığı atıyor 💔🥺 Bu durum sadece sende değil, çok kişide oluyor ama seninki baya ilerlemiş.
Şu an için kokusuz, parfümsüz, yoğun nemlendirici bir el kremi alıp günde sık sık sürmeni öneririm. Evde mutlaka pamuklu eldivenle uyumayı dene, kremi sürüp öyle tak. Dışarı çıkarken mutlaka eldiven kullan, sıcak-soğuk değişimine dikkat et.
Elini sık sık sabunla yıkama, özellikle sıcak suyla; ılık su kullan ve mümkünse hassas ciltlere uygun sabun tercih et. Sızı çok fazlaysa eczaneden nemlendirici tedavi amaçlı bir ürün isteyebilirsin. Eğer kızarıklık yayılırsa ya da kaşıntı-artan acı olursa bir cildiye doktoruna görün, egzamaya da dönebiliyor. 🌸🫶🏻
Cevap
8Cevap
Aynen canım, kışın benim de böyle olur. Zamanında nemlendirmemekten oluyo maalesef
Anlıyorum evet
Her akşam uyumadan önce sürmen lazım ben hep öyle yaparım rutin alışkanlığımdır
Anladım
Evet kuruyor o yüzden sürekli krem sürüyorum, yanımdan kremi hiç eksik etmiyorum
Hayır sürekli kremliyorum.
Nemlendirici krem sürseniz daha iyi olurdu, dikkat edin kalıcı olabiliyor.
Bunu sıcak suda beklet ve yeşil süngerle yumuşayınca ov, sonrada vazelin sür
elinizin şekli dikkatimi daha çok çekti..
Kızarıklığı göstermek için öyle elimi kapadım büktüm
Hayır her saatte bir krem sürüyorum alışkanlık oldu ben de kış aylarında
Abla en iyisi vazelin şu naneliler falandan kullanma bende elektrik elektronik ile uğraşıyorum benimde eller çatlıyor vazelin kullanıyorum diye olmuyo bile şu an
Abla ellerin neden sanayi ustası gibi tombaklık olarak
Kışın hava soğuk böyle alerjik gibi belki
bu ne bicim el ya, korktum valla
arko kremi çatlamadan önce sürcen
Vazelin sürün ve ellerinizi yıkamayın sabaha geçer
Krem sürünüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?