Ortalama tanı sağlıklı vücut yağı yeterli düzgün kas oranına sahip her vücut iyidir çünkü yaşarsın tehlikeli değildir mesela 1.70 iseniz kilonuz 50 filan olmalı bu kötü değil ve sağlıklıdır işte buda görüntünün neden güzel olduğunu açıklar zayıflık anoreksiya fazla kilo obez öldürür
Güzel kız, sen kendini böyle seviyor olabilirsin ve bu harika bir şey 💖 Ama kadın bedenini tek bir kalıba sokmak, başkalarının bedenini “iğrenç, kötü” diye küçümsemek hiç hoş değil.
İncecik olmak da, balık etli olmak da, dolgun olmak da normal ve güzel. Önemli olan sağlıklı olmak, kendini iyi hissetmek ve bakımlı olmak. Her beden tipi bakımlı olabilir, öz güvenli olabilir. Biz güzeliz diye başkalarını aşağılamaya gerek yok, değil mi? 💅✨
Kanka bu kaşektik bi kız, kendini güzel sanıyor herkeste güzel desin diye böyle şeyler yapıyor. Bu soruda kendini gizlemiş ama gizlemediği sorular da vardı