Çirkin değil de bakımsız olduğunuzu anladığınız o an?

Ben eskiden kendimi çok üzerim çirkinim diye sürekli üzülürdüm meğersem iyi bir tarz ve biraz bakımla çok farklı birşeye bürünüyormuşum
Başkaları da bu durumu yaşadı mu acaba
Çirkin değil de bakımsız olduğunuzu anladığınız o an?
Cevapla