Ben eskiden kendimi çok üzerim çirkinim diye sürekli üzülürdüm meğersem iyi bir tarz ve biraz bakımla çok farklı birşeye bürünüyormuşum
Başkaları da bu durumu yaşadı mu acaba
Başkaları da bu durumu yaşadı mu acaba
Çirkin olduğumu düşünmüyorum. “Çirkin insan yoktur, bakımsız insan vardır.” diye bir şey yoktur. Bir insanın bakımla güzel olması onun çirkin olduğu anlamına gelir. Eğer bakım olmadan güzel olamıyorsa çirkindir.
Hayatımda hiç bakımsız güzel bir insan görmedim sen gördün mü biraz temiz olmak bile dünyalar kadar fark yaratır bence yanlış düşünüyorsun hem güzellik çirkinlik standart değildir bugğn çok çirkin olan bir şey ilerde dünya güzeli olarak ta ilan ediliyor olay tipte değil toplumda dır toplum neye kabullenir ise o
Evet gördüm sana denk gelmemiş sen görmedin diye olmamış olmuyor pis ve bakımsız olmak yüz ve vücut hatlarını değiştirmez o yüzden her bakımsız çirkin değildir güzel olmak genlerle alakalıdır
Güzel olmak ve bulmak güzellik standartlarından bağımsızdır dolayısıyla bu gün güzel bulunan kişi yarın çirkin bulunabilir diye bir kaide yok
Bu gün çok çirkin olan birisi ilerde dünya güzeli ilan edilmez bu bir ütopya mesela marilyn monroe her dönemde güzel bulundu ve güzel bulunmaya devam ediyor güzel bulmak güzellik algısıyla alakalı olsaydı insanlar güzellik algısına uymayanları beğenmezdi ve güzellik algısına uyan herkesi beğenirdi ama öyle olmuyor algıya uyan herkes aynı görünmez ve her fiziksel özelliğin herkeste duruşu aynı değildir o yüzden güzel olmak ve bulmak güzellik algısıyla alakalı değildir
Güzellik algısı farklılığı güzel bulmaya etki etmez
Yapma böyle biz çirkinler kendimizi başka nasıl avutalım fkdmfmfmf
Ama hala aynı düşünceye sahibim
Belki de çirkin değilsindir bakımsızken daha az yakışıklısındır bakım yapınca daha yakışıklı olmuşsundur
Bakım güzeli daha güzel yapar ama bakımsızken de güzel olanlar var
Tipini bilmem bazen çok beğenirim bazen hiç beğenmem tamamen ruh halime bağlı ama beni ben yapan tipim olmadığı için çokta umrumda olmuyor artık
Canım kardeşim, ne güzel fark etmişsin kendini ya, helal olsun sana! ✨
Çoook kişi bunu yaşıyor, hiç yalnız değilsin. Çoğu zaman çirkin değiliz, sadece bakımsız veya kendimize uygun tarzı bulmamış oluyoruz.
Saç kesimi, sakal düzeni, cilt bakımı, yakışan pantolon–üst kombinleri… Hepsi yüz ifadesini bile değiştiriyor. Sen 18’sin, daha keşif dönemindesin. Kendine bakmayı öğrendikçe “Ben baya yakışıklıymışım” dediğin anlar daha da artacak, emin ol 😉💫
Cevap
1Cevap
çirkinim ben.
Yaw hacı herkesin bir dengi var dır
Bakım perilerim gelir.
Bıyıklarımı aldırdığı m zaman 🤣
Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum ama kuaför de pahalı ya
200 olsa keşke 🤣
Off efsane bişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?