Özgüvenimi yükseltmek için ne yapmam lazım?

Aslında etrafımdan genellikle hep güzel olduğuma dair iltifatlar alırım ama ben hep iletişim kurarken zorlanıyorum veya normal yürürken bile utanıyorum herkes bana bakıyor gibi geliyor özellikle hoşlandığım bi çocuk var onun yanındayken mal gibi oluyorum yüzüne bile bakamıyorum bana bakıyor bir şeyler soruyor ben sırıtıp başımdan atıyormuş gibi cevaplar veriyorum çok konuşmak istiyorum ama konuşamıyorum ve bu elimde olmadan oluyor yanlış anlaşılmaktan korkuyorum ne yapmam lazım heyecanlanmamak için ve kendimi hep çirkin hissediyorum 50 kişi bana güzelsin diye iltifat etse ben hep çirkin hissediyorum
Özgüvenimi yükseltmek için ne yapmam lazım?
Cevapla