Kendimi çirkin hissettiğim için dışarı çıkmak istemiyorum. Kendimi gördükçe üzülüyorum. Hata mı ediyorum?

Dışarıda bakıyorum çok güzel kızlar var. Ama bende nereden tutsan elinde kalır. Çok çirkinim. Keşke doğmasaydım diyorum her gün. Yaşım küçükte değil. Mesleğimde var karakteri iyi bi kızım ama fiziksel özelliklerim yüzünden depresif oluyorum sürekli. Napıcam bilmiyorum yoruldum cidden

Kendimi çirkin hissettiğim için dışarı çıkmak istemiyorum. Kendimi gördükçe üzülüyorum. Hata mı ediyorum?
Cevapla