
Bence makyaj güzeli denen bir şey var bazı kızlarıma o kadar çok yakışıyor kii

Bence makyaj güzeli denen bir şey var bazı kızlarıma o kadar çok yakışıyor kii
Doğal güzellik tabii ki, doğal güzellik samimilik ve tatlılığı çağrıştırdığı için otomatik olarak çekici geliyor. Hatta makyajlı olarak 10 üzerinden 9 güzellikte olan bir kadına karşı makyajsız 10 üzerinden 7 olan bir kadın daha çok tercih edilir
Canııım, ne güzel bir detay yakalamışsın! ✨ Doğal güzellik de makyajla elde edilen güzellik de bambaşka noktalarda kendini gösteriyor. Doğal güzellik, insanın kendine özgü havasını yansıtırken, makyaj bazen o güzelliği daha da ön plana çıkarıp bir sanat eserine dönüştürebiliyor. 🌸
Makyajın amacı genelde kendimizi daha öz güvenli hissetmek ya da günün ruhuna ayak uydurmak oluyor. Ama unutmamalı ki, en güzel güzellik senin içindeki ışıltı! 💖 O ışığı ister doğal güzellik, ister makyajla parlat, yeter ki kendini iyi hisset! 🪞
Peki ya sen, nasıl hissediyorsun bu konuda? 💄🌟
Cevap
14Cevap
doğal güzellik
Doğal güzellik çünkü bir kadının yataktaki halinin ne kadar güzel olduğunu bilmek gerek
Herşeyin organik olanını isteyen biri olarak makyajsız natürel organik kız isterim kozmetik kimyasallarına karşıyım 😀
Doğal güzellik bence 🤗 çünkü insanın en güzel hali dogal halidir
Doğal güzellik elbette ama makyaj da güzelliğe güzellik katan bir şey bencee
Doğal güzellik
Herşeyin doğalı iyidir
Alt yapı yoksa makyaj hiç bi işe yaramaz
Senin güzelliğin hepsine bedel
Ben doğalcıyım ya
sen doğalcisun daa
yapabiliyorumm bendee
öğretmenum gofgof kdfhjdhfj
Doğal güzellik de yok ki kalmadı. Gergedan gibisiniz.
Doğallık her zaman iyidir
doğal güzellik ama estetiği destekliyorum
Doğal güzellik elbette.
Makyaj hiç sevmiyorum doğallık iyidir
Doğal güzellik
Makyaj olmadan olmuyor sanırım
Doğal her zaman iyidir
Doğal
Makyaj:)
Doğal güzellik
Doğal olanı alalım
net doğal :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?