Güzellik & Bakım Doğal güzellik mi makyaj güzelliği mi? Sevdamdın_sen Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Sizce makyaj güzelliği mi önemlidir, doğal güzellik mi? Güncellemeler+1 yıl :) Doğal güzellik mi makyaj güzelliği mi? Cevapla Makyaj Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Takmakirpik6 Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 25 +1 yıl Doğal güzelliğe daha çok önem veriyorum ama makyajla da bu güzellik taçlandırılmalı diye düşünüyorum 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Makyaj güzelliği 0 0 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Sadeliği seviyorum genelde özel günlerde de dozunda makyaja karşı değilim yapılmalıdır gereklidir. 1 0 Yorumla
berksinsi Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Doğal güzellik her zaman tabi ki. Tamam makyajda olabilir ama abartıya kaçmadan. 1 0 Yorumla
modernerkek Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Benim için farketmez. Yanlış anlaşılmasın direkt güzellik önemli değildir deniyorum ama benim için kendine güvenen kadın olması ve ortalama bir tip yeterli. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Erkekler doğal der ama estetikli ve makyajlı beğenir ama en iyisi doğallık tabii 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. Doğal güzellik.. 1 0 Yorumla
escinselbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 63 , eic 100% +1 yıl tabii ki dogal guzellik en degerlisi 1 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Doğal kaldım ki 1 5 Yorumla Sevdamdın_sen +1 yıl Iyi Yorumla Demir666 +1 yıl İyi ne? Yorumla Sevdamdın_sen +1 yıl Doğal kalman yani Yorumla Demir666 +1 yıl Hayır doğal kaldı mı ki derken genel kızlardan bahsediyorum aşırı makyajı yapıyorlar ben organigim onda şüphe yok zaten.😂 Yorumla Sevdamdın_sen +1 yıl tamam 🙂 Yorumla
emircan2001 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. her zaman dogallıktan yanayım 1 0 Yorumla
anyaozturk22 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Fark etmez, ben kendimi her türlü güzel buluyorum 1 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,3b cevap paylaştı. Sorunun mallıgına bak 0 0 Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Doğal güzellik 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Doğal güzelliğe daha çok önem veriyorum ama makyajla da bu güzellik taçlandırılmalı diye düşünüyorum
Makyaj güzelliği
Sadeliği seviyorum genelde özel günlerde de dozunda makyaja karşı değilim yapılmalıdır gereklidir.
Doğal güzellik her zaman tabi ki. Tamam makyajda olabilir ama abartıya kaçmadan.
Benim için farketmez. Yanlış anlaşılmasın direkt güzellik önemli değildir deniyorum ama benim için kendine güvenen kadın olması ve ortalama bir tip yeterli.
Tabi ki de doğal güzellikk.
Tabii ki de doğal güzellik...
Erkekler doğal der ama estetikli ve makyajlı beğenir ama en iyisi doğallık tabii
Tabi ki doğal güzellik
Tabi ki doğal güzellik.
Doğal güzellik..
Doğalını ve organiğini severim.
tabii ki dogal guzellik en degerlisi
Doğalll tabi makajda bana Özel olbilir
Doğal kaldım ki
Iyi
İyi ne?
Doğal kalman yani
Hayır doğal kaldı mı ki derken genel kızlardan bahsediyorum aşırı makyajı yapıyorlar ben organigim onda şüphe yok zaten.😂
tamam 🙂
Tabiki doğal güzellik
Makyaj güzel görünüyor
ben doğal güzellik taraftarıyım
her zaman dogallıktan yanayım
Fark etmez, ben kendimi her türlü güzel buluyorum
Doğal guzellik
Elbette doğal
Makyaj güzelliği
Tabiki doğal güzellik
Tabi herşeyin doğalı yani şimdi
Doğal güzellik tabii ki
doğal güzellik
Doğal güzellik
Sorunun mallıgına bak
Doğal güzellik