Peki böyle kızı kim tercih etsin? Allah herkesi güzel ve üstün yaratmışken neden tercih etme sebebi olsun tipe bakarak yargılamak zaten türk kızlarının genelinde olan bir durum en tipsizi bile (kendini tipsiz gören) asla tipsiz bir erkekle olmaz o yüzden boş yapacağınıza dolu konuşun hayatınızı yaşayın sizin o iğrenç kıyaslamanız beni hiç ilgilendirmiyor acıyorum sizlere gerçekten. Vitrindeki portakal gibi erkek seçersiniz ama kendinizi melek zannedersiniz bir insan olarak toplumca sizin hakkında düşündüğüm tek şey: hayvana değer veririm ama size asla değer vermem umarım tez vakitte geberip gidersiniz. Ne zaman doğru bir insan olmayı öğrendiniz o zaman size değer vermeye başlarız. Tipe bakıp karektere bakmayan tüm kızların sonu zaten belli konuşmak bile anlamsız ve inanın bana size zerre acımıyorum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
6 aykızın olayı bi tek göz yani sende onun gibi olabilirsin. kızın güzelliğinin sebebi: bakışları, kirpikleri, saçları, burnu, dudağı ve cildinin temizliği. bunların hepsini yapabilirsin?
yüz hatları: spor yap kilo ver/al (ideal kilona ulaş) + sakız çiğne (günde 30dk)
kirpik için: yağ kullan.
saç için: bakım yap ve kendi tarzını bul.
burun için: egzersiz yap azda olsa etkisi olur (yağ sür cildini tahriş etme ama)
dudak için: bakım yap
cilt için: bakım yap
ekstra: iyi beslen, iyi uyu ve isteğe bağlı multivitamin takviyesi kullan.
emin ol herkesin avantajları farklıdır belki kızın boyu 1.50 o yüzden bi tek yüzünü paylaştı :) senle yan yana yürüse kız gölgede kalacak belki. senin fiziğin ondan iyi olabilir, onun yüz hatları senden iyi olabilir yani herkesin avantajları farklı.25 Yorumla- 6 ay
gozler lens bu arada
- 6 ay
@frambuazlıçilek tamam işte demekki kızında kendinde beğenmediği şeyler varmış kusursuz değil yani belki lensi çıkarınca tipsizin teki sen spor yap, biraz bakım yap, iyi beslen, iyi uyu ve gerekirse takviye kullan emin ol çok değişirsin. ben 18 yaşında erkeğim ve 17 yaşında spora başladım, iyi beslenmeye başladım, +8 saat uyumaya başladım, takviyeler kullandım, kişisel gelişim hakkında araştırmalar yaptım ve çok fazla değiştim eskiden kendime şakasız 10/3 falan verirdim ama şu an 10/8 veririm çünkü fiziğim gelişti, yüz hatlarım belirgin, kendime yakışan harika bi saç stili buldum (middle part). 2 puan kırdım çünkü burnumdan memnun değilim ve boyum biraz daha uzun olabilirdi.
- 6 ay
Biraz da matematik kas
- 6 ay
@Bibakipcikcnsm nası yani?
- 6 ay
10 kademe üzerinden bir puan vermek istersen 3/10 veya 8/10 seklinde yazman gerek. Senin yazdığına göre 10/3= 3,3 gibi bir değerde, 10/8 ise 1,25 gibi bir değerde. Senin hesaplamana göre 3 puan 8 puandan daha iyi oluyor
6 aysiz şaka mısınız?
Gözleri için lens, geri kalanı full makyaj sahte kirpik bitti gitti. kadın resmen boya küpü. Saçlarını da onun gibi boya , düzleştir bitti gtti işte bunlardan çok var keşke biraz daha doğal bi kız paylaşsan da harbi desek
20 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. Kendimi başkalarıyla kıyaslayıp küçümsemiyorum. Fazlasıyla çekici bir kadınım.
Sen kendini böyle gördüğün sürece insanların bakışıda farklı olmayacak.20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Al bakışlara, al duruşa... Ama sana bir şey söyleyeyim mi, güzellik sadece dışarıdan ibaret değil tatlım. Herkes kendine has çekici özelliklere sahip, bu yüzden kendini başkalarıyla kıyaslamayı bırak ve senin özel olduğunu hatırla! 🪞✨
Sence güzellik bir insanı gerçekten tanımlamaya yeter mi? Düşüncelerini merak ettim! 🫶06 Yorumla
Soran6 ayEvet yeterli
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen6 ayHadi ya, gerçekten öyle mi düşünüyorsun? Bence iç güzellik her zaman dışarıdan daha etkileyici! 🦋✨ Ne dersin?
Soran6 ayKes la sen bile bu kiza düştüm, yapaysin ondan bisey demicem
- 6 ay
Yapay zeka işlemi kavga ediyon😄 ana tema budur insan olabilmek kaderin karder olsun
- 6 ay
😂😂😂
- 6 ay
Asko. Kusko. Sen ondan daha guzelsin. Senin resmini koyup basliktaki soruyu sormaliydi?🤔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
135Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Öyle kızlar da kendilerinin farkında. Hedefleri, çıtaları yüksek... Böyle olunca sistem kendi dengini bulmanı teşvik ediyor
52 Yorumla
Soran6 ay190 fidan gibi yakışıklı zengin bebeleri kriterim değil tabikide davul bile dengi dengine sonuçta sjsksksksk
Güzellik & Bakım konusunda 322 cevap paylaştı. tamda o kızın ruhu yok! bunu hiç düşündün mü? bu arada her çirkinin ruhu olacak diye bir şey de yok, herkes ruhsuzsa, tabi bu kız varken senin gibilere kimse bakmaz. şimdi soracaksın ; ruh nerde satılıyor, yenilir -içilir bir şey mi? knk satılmıyo o pazarda.
13 Yorumla
6 ayKendi adıma konuşacak olursam dürüstçe söylemek isterim ortalama bi tipim var bence.
kıyaslama meselesine de hiç girmiyorum çünkü bana mantıksız geliyor 7 milyar insan var ve hepimiz aynı değiliz vücudumuzu, ırkımızı, rengimizi seçemeyiz.
bu fotoğraftaki kızında güzel dışında senin sahip olduğun ama onda olmayan özellikleri de olabilir hayat bu ya hepimizi farklı yoğuruyor.
En önemlisi de sosyal medyada herkes en iyi, en güzel, en güçlü gösteriyor ama bunlar çoğu zaman sahte hayatlar kimse mükemmel değil. Ör kızın yüzünde 10 kilo makyaj ve lens gibi şeylerler kendini iyi gösteriyor bize hepsi bu
biraz boş sıktım kendimi iyi ifade edebilen biri değilimdir umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir. Okuduğunuz için teşekkürederim.
(bence doğal kızların tarafındayım keep going oonnn)
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.
6 ayGüzellik görecelidir. Mesela görseldeki kişi güzel mi evet ama benim şahsi görüşüm çok da abartılacak bir güzel mi hayır yani hatta görünüşü çekici gelmedi ama bir başkası belki de çok beğenebilir veya hiç beğenmeyebilir ayrıca dış görünüş önemli olsa da her şey değildir.
00 Yorumla Öyle deme her kör saticinin bir kör alıcısı vardır
Biz de böyleleri varken bize kim bakar diyoruz

Ama umut fakirin ekmeği umut etmeyi bırakmıyoruz😅
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayNet söyleyeyim, öyle çok güzel olmasın boyu uzunsa hafif iriyse düşerim ben. Ortamı bile terk ederim. Benim algılarım değişiktir. Herkesin değişiktir. Gösterdiğin fotoğraflar nadir genetikler ayrıca fizik yoksa güzellik faydasız. Fiziğinizi iyi yapın gerisi basit.
115 Yorumla
Soran6 ayZargana ben buna üzüldüm sahsen fiziğim tas gibi olanlar drvam etsin bence 😁
Cevap sahibi6 ayAnlamadım dediğini. Ama çok basit düzeltmek büyütme, benim öncesi sonrasını bi görsen evrim dersin. Bu takıntıyla sen elit seviyeye bile çıkarsın. Hadi BAS
Soran6 ayKurtarmaz beni hicbir sey, burun estetiği benim icin zorunlu yani o derece. Yuzum akasya durağındaki Ali kemale benziyor git arastir anlarsın ne kadar cirkin bir sey olduğumu bro:D
Cevap sahibi6 ayAmeliyat ol o zaman. Acılı süreç ama sabır. BAS brom üzüntü yok hırs var ağırlık var acı var BAS💪🏿😂😂😂
Soran6 ayAmeloyat olmak istiyorum en kisa sürede, dünya çirkin ve zarganalar icin zor harbi
Cevap sahibi6 ayher şey senin elinde. Bir gün gelir başardım dersin. O gün için çabala. Şimdi başla
Cevap sahibi6 ayO aynaya baktığında her şey değişir
Soran6 ay19 yıldır aynalara küsüm böyle iyi brnce🤢
Cevap sahibi6 ayYok hayır yani değiştiğin zaman o aynaya bakma işi nasıl olur biliyor musun? Moralin bozulur biri tersler gider üstünü çıkarır aynaya bakar düzelirsin. Olayı biraz süsledim ama anlarsın sen. Boyun kısaysa hızlı doldurursun kaslarını zargana olmazsın ama uzunsan daha zaman alır ama doldurduğun zaman efsane olursun. Sadece, başla.
Soran6 ay@Xxtpelxx nasıl bir guzellik anlayışın var lan senin? Kim sana travma yasattti da sempanze sevecek seviyeye geldin sjsksjsksk
Cevap sahibi6 ayYa dostum kendini de o kadar düşürme valla doğru değil ya..
Soran6 ayKardeşim kasma, sarısın beyaz tenli guzel birr kiz sana gelse yukarda dediğin tarzdaki kizlara hemen tüküreceğini herkes tahmin ediyor bence
Cevap sahibi6 ayBella hadid gelsin adriana lima gelsin beğenmem abisinin. Ben dediğim tarzdaki kıza düşerim ortamdan çıkar giderim o derece. Yükselme bana nereden kardeşin oluyorum?
6 ayTüm erkekler Çağatay Ulusoy, Johnny Depp'in gençliğiymiş gibi konuşma 🤣 eğer yeterince güzel olduğunu düşünmüyorsan o hâlde gözün aşırı yakışıklı erkeklerde olmamalı ahahaha varsa nasibinde şansında yakışıklı sana nasip olabilir.
27 Yorumla- 6 ay
Ayrıca bunun estetikli olduğunu görmüyor musun? Kendinizi bir erkek için bu kadar aşağılamayın.
- 6 ay
Öncelikle sakin ol ve kendinden bokmuşsun gibi bahsetme sakat topal az daha abart
Soran6 ayAli kefale benzeyen bir kızın ne haddine birini tercih etmek söylesene?
Anamız babamız bile bize guzel dememiş shsksjsksjeje- 6 ay
Erkekler umurumda bile değil yüzlerine bile bakmıyorum 🤣 evde olduğum günler bir her gün yeni bir oje sürüyorum devamlı kendime iyi bakıyorum bakımımı eksik etmiyorum çünkü bu şekilde kendimi daha çok seviyorum ve bakımsız olmayı sevmiyorum ama bunun nedeni erkekler değil benim iyi hissetmem 🥰
- 6 ay
Annen baban sana güzel deseydi eminim ki sen de kendini güzel bulurdun sorun tipin değil aslında, yeterince sevilmemen değer ve ilgi görmemen.
Soran6 ayBence tipimi görünce sen de onlara hak vereceksin canım, iyi niyetlisin ama sökmüyor artık. Sen güzelsin sanslisin demekki. Hicbir insan bana guzel demedi ve bir kere sınıf arkadaşım sen bile ozguvenliysen ben de olmalıyım dedi sebebini sordum yüzüme doğrudan çirkinsin dedi. Zaten erkekler bile benden daha guzel bir foto video çekiyoruz yüzüm ters cikiyor dışkıya benziyorum. Hayat zor kısaca
- 6 ay
Sadece burnu estetik burnunu kaldırtmış
Güzellik & Bakım konusunda 969 cevap paylaştı. Aynı şeyi bende düşünüyorum 😂😂 youtube açıyorum o kadar güzel kızlar var ki bilmiyorum 🥲🥲 yani çirkin değilim ama ne bileyim öyle geliyor bana
40 Yorumla
6 ayKadının güzel olması erkeğe değil çocuğuna yarar sağlar. Bebek güzelliğini kadından zekasının %60 ını da erkekten alır..
( Gen aktarımı)
Kadının güzel olması kızımın güzel olmasını istediğim içindir. Fakat evlilik düşünmüyorum..014 Yorumla- 6 ay
Bu ne saçmalık çocukların çoğu babaya benzer en çokta kız çocuklar babaya benzer güzel kadın isteyen ….. erkeklerin bahanesi hayatımda bu kadar saçma bir şey okumadım güzel kız istiyoruz desene kısaca güzelim kadından gelmez kafaya bak asıl zeka anneden gelir size sırsak baba dediğin çirkin maymun anne barbie olacak. Kızının güzel olmasını istiyorsan kebdinde yakışıklı olacaksın gördüğüm her kız babaya benziyor bahane üretme çirkin erkeğin çirkin kızı olur çoğu zaman ve sadece kızlar mı güzel olacak resmen bu kadın objedir demek oluyor
Soran6 ay@inconnu01 evet inanmıyoruz zaten erkeklerin en tipsizi bile böyle bir kiz istiyor, tipe bakmayan kiz varken tipe bakmayan erkeği bulamayız
- 6 ay
@inconnu01 asıl sen saçmalamışsın çocukların çoğu babaya benzer diye bir şey yok o senin uydurman benim de gördüğüm hiçbir kız babaya benzemiyor ben de babama benzemiyorum çirkin erkeğin çirkin kızı olur diye bir kaide yok benim babam çirkin ama annem çirkin değil ben de değilim babası çirkin olup kendisi çirkin olmayan kızlar gördüm çocuk her zaman babaya benziyorsa neden zeka anneden gelir diyorsun
- 6 ay
Zeka geninde anne baskın gelir boy geninde de baba baskın gelir
- 6 ay
@Savas_Melegi genelde babaya benziyorlar kızlar baba tarafına benzer diye bi söz var ve sadede kadınlar mı güzel olmalı erkekler çirkin mi olmalı lafa bak birde o kişi kızım güzel olsun diye güzel eş seçerim demiş sanki kendisine benzemeyecek bahaneye bak hep kadın genç güzel olacak erkek çirkin obez
- 6 ay
@inconnu01 sen kızlar değil çocuklar genelde babaya benzer demişsin iki taraf içinde demişsin. İki taraf da güzel olmalı ama anne çirkin baba güzelse ya da tam tersiye çocuk çirkin ya da güzel olabiliyor yani ikisinden birinin geni baskın gelebiliyor
- 6 ay
@Savas_Melegi tamam da o kişi sadece kadın güzel olmalı kadın çirkinse çocukta çirkin olur demiş klasik erkek yalanı benim gördüğüm taraf m kız babaya benziyor. Baba çirkin anne güzel olup 4 çocuğu da çirkin babaya benzeyenler biliyorum. Ama Türk erkeğine sorsan erkek baba yaşlı obez kıllı ayı olmalı annede barbie bebek Osmanlı hep Rus kadınla çocuk yaptı hani bu genler nerede? İbrahim tatlıses hep sarışınla evlendi tüm çocukları esmer ama baba yakışıklıysa çocuğun çirkin çıkma ihtimali az ama anne güzelse çokta bi önemi yok çocuk çirkin çıka bilir bana göre babanın tipi çok önemli Osmanlı zaten büyük örnek hep kadınsan sarışınlık güzelik zayıflık beklediler ama genleri değişmedi esmer uzun burun ve kiloydu resimlerde gördüğüm kadarıyla
- 6 ay
Benim sinir olduğu konu şu yakışıklı olmayan erkekler çok güzel istediği için kızlar çirkinle olsun diye çocuk anneye benzer güzelik anneden alınır demiş bu ne saçmalık ama soy babadan alınır derler nedense yek güzelik anneden alınır derler neden acaba? Nedeni çünkü çok güzel kadın istedikleri için saçmalıyorlar. Birde kızım güzel olsun diye annesi güzel olmalı demiş oğlu çirkin olsa sorun yok yani erkeğin göz zevki önemli ya kadın obje olduğu için güzel olmalı bunlara göre güzelliğe bu kadar önem veren kadını net obje görür değer vermez kadın onlar için süs eşyadır eskir yenisini alırlar bunlar bu kafadan oğlum çirkin kızım güzel olsun diyenden ne beklenir zihniyet kötü
- 6 ay
@inconnu01 kişiden kişiye değişir anne güzel baba çirkin olup güzel olan 4 kız kardeş tanıyorum. Osmanlı hep Rus kadınlarıyla değil yabancı kadınlarla çocuk yaptı herkesin Rus karısı yoktu ve aldıkları Rus kadınları da güzel değildir hürrem sultan mesela güzel değildi. Sarı saç çekinik gendir o yüzden sarışın olmak için hem anneden hem babadan sarı saç geni almak gerekir. Ek olarak herkes Osmanlı soyundan değil.
- 6 ay
@inconnu01 tamam sakin ol bu konu seni baya kızdırmış
- 6 ay
@Savas_Melegi biliyorum sadece örnek verdim Osmanlıyı ve sadece Ruslar güzel olmaz çocuk yaptığı kadınlar çirkin değildi ama Hürrem de çirkin değildi. Neyse uzatmaya gerek yok bana göre ahlak yakışıklık erkekte çok önemli. Kız çocukların anneye benzediğini nerdeyse çok nadir gördüm sadece kız değil erkek çocuklarını da ve bu yüzden yakışıklı erkek yok sadece kadından güzelik bekliyorlar erkekler duş bile almıyor
6 aySenin standartların yüksek. Konu sadece bu. Mutlu kız hep bir adım öndedir.. guzel/ çirkin rekabeti degil; bakımlı- sağlıklı-akıllı- mutlu kız 👍 ya da mutsuz kafayı begenilmekle bozmuş kız rekabeti bu 🤷♀️ tarafını sec
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 590 cevap paylaştı.
6 aySosyal medya fenomenleri bir şey yapıyor ötekilerde hurra benim neyim eksik diye yarışa giriyorlar estetik ve botoksu abartıp fotokopi gibi oluyorlar. Ben gözlüklü salaş giyinen olduğu gibi davrananları beğeniyorum
10 Yorumla
6 ayHerkesin kendisine göre bir güzelliği vardır
Ayrıca erkekler çok mu yakışıklı Allah aşkına, çoğunluğun da karekter ahlak yok. Bu daha büyük eksiklik mesela20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 491 cevap paylaştı.
6 ay
2000 tl sana da versem kleopatraya benzersin.
00 Yorumla
6 ayMakyaj güzeli boş ver bunları senden başka bir tane daha yok kendine değer ver ayrıca güzellik göreceli bana göre bu kızı tipi bok gibi bir başkası için dünya güzeli kendini görünüşün yüzden yargılama
03 Yorumla- 6 ay
6 ayErkekler sadece güzelliğe değil cilveye de bakar, bir kadın ne kadar dişi ya da ne kadar zarif ona bakar. Yoksa sadece güzeller evlenirdi ; )
Güzellik bir etken, fakat tek başına bir etken değil.014 Yorumla- 6 ay
Oylemisin
- 6 ay
Niye sordun
- 6 ay
Güzelce anlattın merak ettim
- 6 ay
Sadece beğendiğime yaparım. Seçiciyimdir.
Beğenmediğime gıcığın tekiyim ve kasıtlı yaparım. - 6 ay
Vay beni mutlu edeni ucururum diyor sun
- 6 ay
Öyle
- 6 ay
Tanımak isterim seni izin verirsen ekleyeyimmi
- 6 ay
Yaşın doğru mu
- 6 ay
35
- 6 ay
Emin misin
- 6 ay
Evet niye yalan söyleyeyimki
- 6 ay
39 yazıyor ama
- 6 ay
Bilerek yazdım biliyorum öyle yazdigini
- 6 ay
Peki
- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
6 ayÇok güzel olan çok kız var ama yakışıklı erkek az. Erkeklerin azla yetinmesi lazım o zaman bakan olur. Bu kız da her erkeğe bakmaz işte erkekler bunu anlamıyor
05 Yorumla
Soran6 ayE napalm kanka en çirkini bile bundan istiyor hemcinslerimiz bile bizi dislayip cirkin goruyor konu erkekler değil
- 6 ay
Hayat böyle maalesef. Güzel değilsen eksiden başlıyorsun. Ama bence dediğin kadar çirkin değilsin yorumlarını okudum da. Her körün bir topal alıcısı vardır hem özgüvenli olursan çekici bulan çok olur. Çevremde çok çirkin olup da çok yakışıklı erkeklerle sevgili olanlar da var ve bu kızlar da çok özgüvenli kendilerini iyi yetiştiren kişiler. Sen de öyle olabilirsin
Soran6 ayNiye hepiniz yorumlarımı okuyorsunuz anasini satim
Azıcık gerçekçi olun kabul edin sadece- 6 ay
Ya burada cevap paylaşıp yorum okumak için kullanıyoruz siteyi zaten. Kabul ettik biz ama sen edememissin. Tamam çok cirkinsin ne yapabiliriz yani sorudaki amaç ne ben bunu söyleyince rahatladın mi
- 6 ay
Diyorsun
6 ayabla bu kızın neyi güzel affedersin bildiğin heykel'e benziyor hatta o kadar yapay ki insansı robotlar var birebir aynısı iğrendim o fotoğraftan
010 Yorumla
Soran6 ayOfff yalaninizi yesinler gercekte karsina glsin bayilirsin guzel bir kiz sana yaklaştı diye
- 6 ay
yoo..
abla her erkeği genelleme allah rızası için mahoş hırtlar onları seviyor diye orta-üst kademe erkekleri de aşağı çektiniz
yani eğer sevdiğimi soruyorsam elmacık kemikleri çok belli olmayan mümkünse gözlüklü uzun saçlı siyah kumral kahverengi fark etmez birisi birisi çekici gelir
he benim için çekicilikten önce herşeyden kişilik ve zekası yoksa sınıfta vardı benim tarif ettiğim gibi kıza tutuldum bana bi yanlış yaptı biranda sildim
Soran6 ayBu kızı kim sevmez allah aşkına ya 1 tane bile kusuru yok, emin ol gercekte karsina ciksa 1 salise bile düşünmeden evet dersin
- 6 ay
abla şişme bebekler o kızdan daha doğal duruyor aq
Soran6 ayNe ablasi aq benden daha büyüksün bu bir, ikincisi ise bu soruya cevap vermenin nedeni bile bu görsel. Hadi yalanla bakayım bunu da
Soran6 ayInstagram'ım yok istemiyorum olsa da hemen engeli basacaksin
Soran6 ayOhoooo dobrqysqn hic girmeyelim konuya, zaten ozguvenim eksi seviyede bide biri daha doğrudan çirkin derse geberirim herhalde
- 6 ay
Kızım gel işte.. Yakınsan Söz Flörtüm olacaksın var mısın xD tabi sende beni beğenirsen 😭😁😆😅
Soran6 ayBu kadar çirkin bir kıza muhtac kaldıysan vay haline zaten
- 6 ay
Rkdkekej yüzünü görmedim ben daha senin jesnsnee nerden biliyon çirkin olduğunu dmmdrjd
6 ayErkeklerin münasip yerlerini bu kadar kaldırmayın ya. Kim kimi tercih ediyor? Biz seçilen değiliz, seçeniz. Kendinize gelin hemcinslerim. 🌸
30 Yorumla
6 ayKızları güzellikten ibaret görmen bir erkek zekasında olduğunu gösteriyor, ya da kız profilinde bir erkek de olabilirsin
33 Yorumla- 6 ay
maks erkektir
- 6 ay
Yani iş de güya kızlarda psikolojik şiddet uygulamaya çalışıyor yersen
- 6 ay
onlar kendini avutsun yabancı erkekler varken bunlara kimse bakmıyor
- Güzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı.
6 ayerkekler güzel cirkin ayrimi yapmadan direkt yürüyor. ama fotodaki cidden güzel degil zaten pinterestten almissin belli (makyaj-estetik, dolgu) falan olmasa iş yapmaz
10 Yorumla
6 ayGüzel ama her yeri yapay dudaklar burun kaş göz çok rahat böyle olabilirsin hatta çok daha iyisi bile olabilirsin lensi bile göz merceğinden büyük ölçülmeden alınmış
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aySonunda benim aklımdaki soru gündem olmuş. Aynı şeyleri düşünüyorum. Aynı cümleleri söylüyorum. Hatta millete yazdığın cümleleri kendim söylemiş gibi hissettim söbjbj. Kaderimiz aynı maalesef. Çok ağlıyorum bende
144 Yorumla
Cevap sahibi6 ayBenim bi de boyumda kısa aw
Soran6 ayKanka sen yine iyisin ben akasya durağındaki Ali kefale benziyorum aw böyle bir şey olamaz yani🤣 Ne kadar namussuz varsa soruma yorum yapmış yalandan bir ton şey yazmislar
Allah aşkına onlar da benim gibi çirkin olsalardı böyle düşünürler miydi merak ediyorum. Yani bana hayatımda hiç kimse ama hiç kimse güzel demedi bir kere annem ve teyzem dedi o da bebekken djslsjsksmslshsk
Cevap sahibi6 ayKank sana bebekken demişler en azından bana onuda demediler aq söxjbjx. Hiç duymadım hayatımda bende. Bütün cevaplarını okudum nerdeyse biliyom hepsini😂😂 bende aynıyım inan ki bende gerçekçiyim. Güzele güzel dersin çirkine çirkin yalandan yok senin için güzel yok senin huyun güzel olsun diyenin ağzına kürekle vurasım geliyo
Soran6 ayEvet ya hay bin yaşa sonunda gerçekçi biri gelmis. Yprumlarda zavallı biri yalan söyleyeyim. soyleye benden küfür yedi simdi de hakaret davası falan diyor. Lan yalanınızı alın kendinizle götürün gelip moralimi daha bozmayın zaten hayata -87 ile baslamisim
Cevap sahibi6 ayHahaha ne hakaret davası uydurmasın gtünden ismini cismini bilmiyo bi öğrenmişler hakaret davası hemen bunu diyolar hanzolar sjxjbjb. Valla sanada hiç yalandan üzülme falan demicem çünkü bende seninle aynıyım aw söxjbj
Soran6 ayAynen öyle kardeşim dürüstlüğüne takdir ettim, Ali kefale benzemek zor sahsen soslsjsksks
Cevap sahibi6 ayKank durup durup ali kefal deme bjsjbj arkadaş olak mı
Soran6 ayDurup durup değil öyleyim sadece kaşlarım biraz daha incr
Yok olmayalım arkadaş olamayacak kadar cirkinim
Cevap sahibi6 ayYa knk bende aynıyım ya seni görmicem zaten özelden diye dedim. Hem san bi estetikle güzel olacaksın belki bende o da kurtarmıyor
Soran6 ayYok beni de kurtarmıyor allah öyle bir burun vermis ki komple onu çıkarıp atıp baska bir yüz nakil etmek gerek😀😀😀
Olmayalım kanka senden de laf yemek istemem yok iste böylesin söylesin tarzında falan
Cevap sahibi6 ayİyide knk ben neyim ki aw sana öyle dicem ki doğruya doğru çirkinliğini kabul ediyorsun. Bende kabul ediyorum sorun yok
Soran6 ayTamam ne diyeyim daha😀
Cevap sahibi6 aySana derdimi amlatacaktım sjxjbj
Cevap sahibi6 ayAnlatacak*
Soran6 ayTamam anlat
Soran6 ayNasıl yazayım gizliden falan çıkman lazım
Cevap sahibi6 ayTamam
- 6 ay
Az önce bu yüzden yatağa mıhlandım zaten hayatımda çogu şey yolunda gitmiyordu güzelde olmadığımı hatırlayınca iyice depresyona girdim...
Soran6 ayHevesim söndü
Cevap sahibi6 ay@Eftalyademirell ben hiç unutmuyorum
Cevap sahibi6 ayNoldu ya
Soran6 ay@Eftalyademirell boş ver kanka estetik belki azıcık kurtarır
Soran6 ayÖylesine
Hiçbir sey yapasım yok aq nedene bu kadar çirkinim lan ben ne günah işledim sjdkdbdkdbdksls
Cevap sahibi6 ayKnk seni bekliyorum
Soran6 ayYazmak istemiyorum kanka
Soran6 aySonra kavga ederiz hesabımı yazarsın yorumlara ardından linç falan ederler beni😀
Cevap sahibi6 ayNe alaka knk alla alla
Soran6 ayOlamaz mi seni tanımıyorum etmiyorum nerden malum
Cevap sahibi6 ayBiz seninle konuştuk mu önceden
- 6 ay
@Elifffadım makyaj yapınca güzel oluyorum ama onun dışında çirkinim beni güzel yapan şey makyaj oluyor coğu kisi guzel oldugumu soyluyor ama guzel falan degilim makyajsiz
Soran6 ayHayır sanmıyorum
Cevap sahibi6 ay@Eftalyademirell bana makyajda yakışmıyo. Makyajsız güzel olanlar zaten sayıları az baya estetikle ancak. Allah bizi sevmemiş işte
Cevap sahibi6 ayKank o zaman niye konuşmuyorsun buradan kim kimi linçler aw sjxjbj
Soran6 ayBana da yakışmıyor yeminlen dkskdjdjdsj
Soran6 aySen öyle sen bu aq evlatları lincler benu sksksjsjrj
Cevap sahibi6 ayAynıyız aw aynıyız yaaa of
Soran6 ayKanka senin boy kilo nasil ben rafadan tayfadaki kamile benziyorum maalesef jsksjssksks
Cevap sahibi6 ayTekrar bak
Cevap sahibi6 ayLan yazanı sen sandım aq sjbjb
Soran6 ayAnlamadım ne demek iste
Soran6 ayİstediğini
Cevap sahibi6 ayYa biri özelden yazdı sen sandım atılmıyo deyince mesaj
Soran6 ayTamamdır
Cevap sahibi6 ayLan bi yapmadın sende bee
6 ayAsıl Onlar varken değil Siz sürekli onlarla kendinizi kıyaslayıp onlar gibi olmaya benzemeye çalıştıkça da tercih sebebi olmaktan çıkabilirsiniz en güzeli doğal olandır
10 YorumlaBu fotodaki kiz bence yaptiği makiyaj yuzunden çirkin gozukuyor biraz başka tarz makyiaj yapmalidi bence
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Düzgün değillerse böyle kızları hayatta tercih etmem, etmedim de...
220 Yorumla
Soran6 ayBırakın allah aşkına karsiniza böyle bir kiz gelse bayılırsın o derece
Soran6 ayKesin çıkmıştır kanka ya zaten🤣
Soran6 ayNeyine baktılar acaba yakışıklı falan da değilsin, büyük ihtimalle zenginsindir
Soran6 ayCok fazla watpatt okumuşsun sen ya
Soran6 ayKanka sence kendimi beğenmem ve güzel olsam gizliden böyle bir soru sorar mıyım akıl var. mantik var
Ben zaten cok çirkinim kabul ediyorum ve bence sen yakışıklı değilsin bu kadar
Soran6 ayYanaginizdan opim ne la iste bir yerinize koyan kizlara tapiyorsunuz
- 6 ay
Her şeyden önce sen de bir kızsın ve seni ana gibi kutsal değerlere saygı duymaya davet ediyorum, çirkinleşme. Sen annana onu yapanlara tapıyorsan bilemem. Benim bu güne kadar kimseye en ufak bir yalvarmam bile olmadı, Allah'tan başka kimseye de yapmam, beni tanıyanlar iyi bilir :D Çok istersen gerçek hayatta da gelir görürsün kaçarsam namerdim :D Çirkin olduğunu da sana anan demiştir kesin.
Soran6 ayEvet anam ve 373937393 kisi dedi kanka
Sen git raconunu başkasına kes sanki bilmiyoruz sizi🤣
6 ayEminim sen bundan daha güzelsindir bunun yarısı makyaj estetik ve filtre
25 Yorumla
Soran6 ayHe abla kesin öyleyimdir ya
Bu dediğine sen bile inanmadın bence- 6 ay
Ne diyelim sen ben çirkinim diyorsan öylesindir ozmn
Soran6 ayÖyle ztn bak nasıl da geri vites yaptın
E tabi yalan konuşmak da bir yere kadar- 6 ay
Sen diyorsun ben değil
6 ayBu düşünce yanlış, dünyada 4 milyar erkek var desek sadece 1'i böyle kıza sahip olabilecek, ve herkesin güzellik algısı böyle değil elbette seni sevecek birileri olacaktır.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 674 cevap paylaştı.
6 ayboş ver sen güzelleri.. Allah çirkin bahtı versin insana, iyi insanla karşılaştırsın. Güzellik zaten geçecek..
05 Yorumla- 6 ay
🤣🤣çirkinin bahti olsa zaten çirkin olmazdiki
- 6 ay
@Kardelennnnnnnnnn 😃 çok tatlı bir yorum.. Sanıyor musun ki güzeller hep çok mutu..
Soran6 ay@Kardelennnnnnnnnn cok haklısın canım, güzeller hayata 15-0 başlıyor bazıları bunu hala kabul edemedi
- 6 ay
Evet
- 6 ay
@Kardelennnnnnnnnn eveeet
Yar.. rrrami yesin göttttõö boklu erkekler kendine bakmadan böyle bir kız istemeye hakları yok
30 Yorumla
6 aySen niye erkeklerin tercihisin onların ne düşündüğü kimin umrunda? Sen seçilme seç.
31 Yorumla- 6 ay
budur
- Güzellik & Bakım konusunda 757 cevap paylaştı.
u 6 ayNiye kendinizi mukayese ediyorsunuz ki her insanın kendine has güzelliği var 🐣
36 Yorumla- 6 ay
@CANÖzkan1 evet
- 6 ay
@CANÖzkan1 teşekkür ederim güzel yorum için 🙏🏻, herkes spor yaparak sahip olabilir. Kimse kendine haksızlık etmesin. 🎈
- 6 ay
@CANÖzkan1 kesinlikle
Bakım ve makyaj var kendisinde, normal ev hallerinizi dışarda veya sosyal medyadaki insanlarla karıştırmayın her an öyle olmuyor
10 YorumlaKardeşim böyle şeyleri takma, kendini bayağı görme. kaç çeşit insan gördüm ama kalbe nakış atan karakterdir, bazısı sadece görüntü yani
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 581 cevap paylaştı.
6 ayMakyaj yaparsan sen de ona benzersin. Pek çoğunun güzelliği makyajdan, filtreden geliyor zaten sosyal medyada.
11 Yorumla- 6 ay
Boy yoksa, kalça küçükse , kıvrım yoksa , saçta az ve kötü ise birde alın açıksa makyaj oara bı boka yaramaz ancak estetik kurtarır kismen
herkes bebek gibi olmak zorunda mı ya kendinizi küçük görmeyin
114 Yorumla
Soran6 aySosyal. medya ve toplum öyle olsun istiyor, üniversitedeyim herkes estetikli ve bakımlı bu yüzden insan zorunda gibi hissediyor
Soran6 ayAlasya durağındaki Ali kefal var ya ona benziyorum düşün yani, hiçbir sey kurtarmıyor denedim. Anca burun estetiği
Soran6 ayKanka sana bisey diyim mi burunlarimiz çirkin sayılıyor ve guzellik varsa da icine ediyor... Gereksiz iyimserligi biraksak mi artık
Soran6 ayInanndim ve baktim. Güzellikten daha önemli bir sey varsa o da para
Soran6 ayHepimiz saglikliyiz, ikincisi kriteri konuşalım biraz
Soran6 ayYok abla sağol motivasyonun icin ama our olmuyor inanki, oda arkadaşım her gun bana alttan alttan çirkin oldugum icin laf sokuyor. Zor yanj kısaca
- 6 ay
yaşin kucuk para biriktir istedigin estetik ol. mutlu ol
Soran6 ay@Kardelennnnnnnnnn öyle yapacam zaten hayat böyle geçer mi
Gizli Üye(18-24)6 ayBöyle kızlar senin aşık olduğun Doktor Ahmete , Mahalledeki Keko Ali ye bakmıyo zaten üzülme bu kızların Ligi başka o erkekleri biz yakından göremeyiz bile korumaları falan oluyo (bu kızların erkekleri ünlü oyuncular, popstarlar, milyarderler, futbolcular, bakan Cb torunları falan oluyo )
20 Yorumla
6 ayKarşına çıkan erkeklerin tamamı sanki çok mu mükemmel de kendini başka kızlarla mukayese içindesin?
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sizin gibiler ancak sosyal medyada abazaların ilgisiyle egolarını duyurur. Reelde işiniz çok zor.
00 Yorumla
6 aySen kendine değer vermezsen kimse sana değer vermez makyaj güzeli belli kendini değiştirmek te bizlerin elinde istemek yeterli para olmasa bile
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayÇirkin kızlara tavsiyem asla evlenmeyi. Büyük ihtimal kocanız aldatacak sosyal. dya ve disard aoyle. kizlar varki kocamiz onları görünce sizden soğuyacak igrenecek hatta ilişkiye bile girmek istemeyecek
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı. Güzel kızlar benim için Güven teşkil etmiyor. Onun için daha klasik ev hali olanlar daha dikkatimi çeker.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 445 cevap paylaştı. Güzellik görecelidir.
Sen kendini beğenmeyebilirsin ama birinin gözünde aşkla dünyanın en güzeli olursun00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 472 cevap paylaştı.
6 ayBu internetten alınma bir resimse yüzündeki makyajı silsin gicimdan çirkin olur
011 Yorumla
Soran6 ayOf abartma usman
Bu kiz makyajı silerse de peo bisey değişmez bu yüzden hatları bende olsun hicbir sey istemezdim- 6 ay
Abuzettin esas sen abartma, ne var yüz hattın da alım şahım bir yüz hattı yokki, sen hiç güzel yüz görmemişsindir görsen bayılıp düşersin
Soran6 ayGörmeyeyim zaten ozguvenim sıfır iyice ölelim yani skdksnsksksndj
Ulan cirkin olacak kadar ne günah işledik beeee- 6 ay
😂😂
- 6 ay
Güzelim bende çirkinim ama hiç şikayetçi değilim, ayrıca gönlün kalbin güzel olsun gerisi osuruk gazı gibi bir şey takma))
Soran6 ayVirgülden sonrasını okumadım çünkü yalan:)
- 6 ay
Yalan değil yavrum niye yalan olsun ama bu devirde çoğu tipe bakıyor o ayrı, ayrıca virgülden sonrasını okumadıysan nerden yalan olduğunu biliyon))
Soran6 ayMecaz anlamda dedim zeki sey ekskdjdkekd
Teşekkürler en azından diğerleri gibi abartili bir sekilde iyimser olup sinirimi bozmadin ahahahah- 6 ay
Anladık sanki şeyim mecaz anlamda olduğunu anlamayayım peh ))
Şekerim ben sinir bozmam sinir tamiri yaparım kqpiş 😊
Soran6 ayEvet gerçekçi bir insansın sağol
- 6 ay
Rica ederim efenim ne demek, evet gerçek hayatta da gerçekci biriyim, teşekkür ederim böyle düşündüğün için 🌹insanlar nick ismime bakıp ona göre yorum yapıyorlar yani ön yargı falan ama alakası yok, tabi beni tanımadıkları için öyle düşünüyorlardır o yüzden takmıyorum
Gizli Üye(25-29)6 ayBöyle kızlar ancak sosyal medyada varlar gerçek hayatta ev içinde hiç bir kızı bu kadar kusursuz göremezsin o yüzden erkekler de böylelerini sadece sosyal medyada seviyorlar reelde buluşunca anlıyorlar
00 YorumlaHaklısın ya ne diyeyim ama yine de görmek lazım senide bi
07 Yorumla
Soran6 ayBu kizdan bana gecmek attan inip eşeğe binmek gibi olur dostum
Soran6 aySandıklarının hepsinden de sınıfta kaldım dostum, üzgünüm ama motivasyon konuşması yapacak biri değilsin konu bana geldiğinde
Soran6 aySaydıklarının
Soran6 ayNe bekliyorsun hakkaten merak ettim... Yani mesela kendimi bu kadar görüyorsam vardır bi bildiğim illaki. Sansini zorlama yüzümü gördüğün ilk anda engelleyeceksin zaten gerek yok bu kadar aksiyona
- Güzellik & Bakım konusunda 492 cevap paylaştı.
6 ayöyle düşünme herkesin dengine göre birisi vardır..
010 Yorumla
Soran6 ayBana göresi herhalde çaycı Hüseyin o zaman sksksjsks
- 6 ay
yüksek beklenti içinde olunmaması gerektiğini savunurum her zaman ama beklentiyi o kadar da düşürmemek lazım sdfsfd
Soran6 ayBeni bi gör anlarsın neden böyle dediğimi dksksjsksjs
- 6 ay
minyon kadınların yanında genelde uzun boylu kaslı erkekler oluyor sen yine de düşürme o kadar beklentiyi hgffgh
Soran6 ayUzunum ama zarganayim hicbir iyi tarafim yok maalesef, hicbir erkek bana bakmaz bu güne kadar kimse bana guzel demedi be hic sevgilim olmadi tabikide
- 6 ay
önce sen kendini beğeneceksin seveceksin.. sen yapmazsan bunları başkası da yapmaz.
Soran6 ayVe o klasik söz, ben kendimi bir ara sevmeye çalıştım ve ozguvenim de yükseldi aslinda
Sonra bir grup insan arkamdan bunun burnuna ve tipine bak bide hareketlerine bak dedi sidkdbsleuroeo hiçbir işe yaramıyor kendini sevmek, önemli olan başkalarının görüşleri ve ne düşündükleri- 6 ay
millete göre hayatını şekillendiremezsin.. hele de tipinle seni yargılayanlara göre hiç şekillendirme hayatını çünkü onlar insan bile sayılmaz. bilmem anlatabildim mi
Soran6 ayYok anlatamadın kral, sana özelden fotomu atarsam dediklerini geri alirsin emin ll
6 ayYalnız her kadının ayrı bir güzelliği var canım
05 Yorumla
Soran6 ayO nasıl oluyor mesela aciklasana merak ettim?
- 6 ay
Her kadın güzeldir kanka
- 6 ay
Ayrıca güzellik görecelidir
Soran6 ayYoo karga burunlu yüzü uzun ve kemikli olan birine kim guzel desin mesela
Soran6 ayGüzellik nasil göreceli olur ya 1000 kisi getirelim bakalim Kim buna bu kibenim Güzellik algima uymuyor cirkin digecek
Gizli Üye(18-24)6 ayKızlar iyi bir eğitim almazsanız, kendinizi geliştirmezseniz, kendinize değer vermezseniz seçen değil seçilen olursunuz.
30 YorumlaSen sen olduğun için değerlisin görünüş de bir yere kadar..
10 Yorumla
6 ayDis gorunusumden dolayi sevicekse hic sevmesin daha iyi😔
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayLoser mentalitesinden arının artık. Tip her şey değil.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayDudak estetigi , gögüs estetigi cart , curt senin paran bunlara yetişmez knka 😃😃😃hahaahha tanrı sana doguştan vermiyorsa neden yaptırmaya çalışıyorsun amaç ne?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayBu kızın burnu estetik üst dudak dolgu gözleri muhtemelen lens iyi bir açı ve şop da olabilir kaldı ki eminim sen de baksan kendine çok iyi görünürsün bu neyin kıyası kendine haksızlık etme
10 Yorumla
6 ayo kadar makyaj yapsam bende öyle olurum fazla takılma
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. O işler öyle olmuyor güzel kızı istersin ama kafan uyan kızla evlenirsin
00 YorumlaHer bitli çorbanın bir kör alıcısı vardır güzelim ✨
00 Yorumla
6 ayBunlar kim yaa herkesin kendine göre bir aurasi var ve bu auradan etkilenen erkekler var
00 YorumlaO kadar makyajı sende yap aynısı olursun merak etme profesyonel bir makyaj var sadece yüzünde
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.
6 ayçok özgüvenli kendinle barışık bir soruymuş :d bu kızdan daha mı çirkinsin yani asjhahaha
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aysana bişi diyim ben yakişikliyim cıktıgım kızlari gorsen dersin yanina nasil yakıştırdın bunlari ama insan bi süre sonra güzeliğin boş oldugunu anliyo misal son sevgilim cidden güzeldi diğerleri değildi ama güzel kızlda 2 ay ilişki yaşadim ondan sonrasi gelmedi bende
00 Yorumla- Devamını Gör (176)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

