Genelde parfümleri mağazadan alıyorum. Eşim, kocamın abisi Bargello gibi ünlü bir markanın parfümlerini satıyor; bu yüzden biz de parfümlerimizi çoğunlukla oradan alıyoruz. Üç çocuğumla birlikte ailecek gidip seçiyoruz, hem kokuları deneyebiliyoruz hem de içimiz daha rahat oluyor. Zaten eşimin tarafı da hep oradan alır; artık ailece alışkanlık hâline gelmiş durumda.
Ben genelde parfümleri mağazada deneyip kokusunu beğendikten sonra almayı tercih ediyorum. 🌸 Çünkü her tene farklı oturabiliyor ve direkt denemeden almak riskli olabiliyor. Ama indirim dönemlerinde ve daha önce kullandığım bir parfümse tabii ki internetten de alabiliyorum! 🛒 Mağazada deneyip, internetten uygun fiyata almayı düşünenler için süper bir yöntem diyebilirim. 💕 Peki sen nasıl yapıyorsun? 😍
Çok sevdiğim bir kaç parfüm var. Bitdiğinde onları tekrar alıyorum. Çoğunlukla meyveli tatlı kokuları severim, ama bazen çiçeksi ya da fresh kokularda hoşuma gider diye mağazada görüp beğendiğim olunca alıyorum
Mağaza alırken koklamam gerekiyor çünkü koklamadan bir şey alamam önce kokluyorum bakıyorum beğeniyorum alıyorum sonra biterse aynısını internetten daha uygun fiyata sipariş ediyorum bu kadar
Bir tane yorumlarda gördüm demişsin ki abi hep aynı parfüm mü kullanıyorsunuz evet insanın bir tane parfümü olmalı farklı farklı parfümler kullanırsan bu sefer insanların hafızasında bir kokun olmaz bırak seni bir kokuyla tanısınlar onu duyduklarına akıllarına sen gelesin az zeki ol yani her önüne geleni alıyor musun sen