Artık internet hayatın her alanında. Konu alışveriş olduğunda da durum değişmiyor. Kimisi mağazayı zaman kaybı gördüğü için interneti tercih ediyor, kimisi de indirimleri rahat takip edebildiği için.
Alışveriş yaparken nereyi tercih ediyorsunuz?
Alışverişi internetten mi yoksa mağazadan mı yapıyorsunuz?
Kıyafet ürünlerinde mağazayı tercih ediyorum internet üzerinden bazen alındığı gibi çıkmıyor ya küçük geliyor ya büyük geri iadeydi bekleme süresiydi falan süreç uzuyor mağazadan almak daha mantıklı her zaman elektronik ürünlerinde ise çok ihtiyacım olmadıktan sonra tercihim mağaza arada sırada internet üzerinden de alıyorum çinden bile sipariş verip 1 ay beklediğim oldu elektronikte.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 557 cevap paylaştı.
Mağazadan yaparım. Malum ikametimin kenar mahallede bulunmasından dolayı, kuryelerin onca tur atmasından bulamaması takıntım var. Ya zorla tarif verip, sokağın başında karşılıyorum ya da her bulamayışında, merkezdeki kargo firmasından teslim almak zorundayım. Market alışverişini marketten, fırın alışverişini fırından yaparım.