Aslında kadınların çoğunun düşündüğü kadar güzel olmaması konusunda ne düşünüyorsunuz?

Özellikle erkekleri tiple yargılayanlar gerçekten güzel mi? Baktığınız zaman kadınların yüzde 80-90'ı makyajsız bakkala markete bile gitmez. Uykusuzluktan hastalıktan yüzü gözü şişmiş rengi solmuş bir kadın bile 15 dakikada manken olabiliyor. Yine makyajla yüzünde dudaklarında aslında hiç olmayan şeyleri varmış gibi gösterebiliyor. Erkekler ise sakal dışında hiç bir hile kullanmıyor😂

Aslında kadınların çoğunun düşündüğü kadar güzel olmaması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla