Bir ukraynalı Rus ya da Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?

Aslında öyle feminist biride değilim ama öyle çok bi şeyler istiyen kadında değilim. Ama erkekler genelde öyle kızları sever sanırsam o yüzden kaybediyorum benim ne Türkiye de ne Avrupa nede amerika da şansım yok keşke Allah beni Polonyalı bir ailenin kızı, olarak yollasaydı en azından güzelliğim olurdu böyle çirkin bir tipte doğmak benim tercihim değildi

Bir ukraynalı Rus ya da  Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?
Bir ukraynalı Rus ya da  Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?
Bir ukraynalı Rus ya da  Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?
Bir ukraynalı Rus ya da  Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?
Bir ukraynalı Rus ya da Polonyalı kadar güzel olmadığım için mi hiç sevilmedim?
Cevapla