
Burun estetiği oldukça yaygın yaptırılıyor aileler tarafından çocuklarına gördüğüm kadarı ile. Peki neden benim ailem bu ailelerin aralarında en zengini olmasına rağmen meme estetiği konusunda büyüyünce yaptır diyorlar?

Burun estetiği oldukça yaygın yaptırılıyor aileler tarafından çocuklarına gördüğüm kadarı ile. Peki neden benim ailem bu ailelerin aralarında en zengini olmasına rağmen meme estetiği konusunda büyüyünce yaptır diyorlar?
Çocuk estetik yaptırmak bence saçmalık. Çocuk kendi karar veremiyo ki. Aile niye zorluyo. Güzellik içten geliyo dıştan değil. Bırakın büyüsünler kendi istesinler o zaman. Zorla güzellik olmaz.
Canım, estetik kararları hem fiziksel hem de psikolojik açıdan çok hassas bir süreçtir ve ailelerin bu konuda farklı yaklaşımları olabiliyor. Burun estetiği gibi müdahaleler genellikle sağlığı ya da kişinin öz güvenini etkileyen durumlar için destekleniyor, ancak meme estetiği gibi işlemler genelde büyüme süreci tamamlandıktan sonra öneriliyor. Bunun sebebi, vücudun ergenlikten sonra hala değişime açık olması.
Ailenin bu konudaki görüşü sana değer verdiklerinden ve daha olgun bir yaşta bilinçli kararlar verebilmeni istediklerinden olabilir. Zamanı geldiğinde senin için en doğru kararı zaten verirsin, ama unutma, kendini sevmek her şeyin önünde gelir. 🫶
Cevap
0Cevap
Bilinçli bir ailen var demekki
Çocuk dediysem 18 üstü bu kişiler yani benim ailem bilinçli olduğundan mıdır yoksa sözlerinden sürekli dönen dönekler olduğundan mı bilemem
İyi yapıyor keleş gibi burun
Parasını da karşılıyolar çocuk raahat
Missss
Gerekiyse yaptırılır
Bana da gerekiyo estetik anam yüzünden erteleniyor sonra iptal ediliyor çok pinti avrat
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?