Hayır, güzellik aşırı açık giyinmekle olmaz. Güzellik; kendine güvenmek, duruş, samimiyet ve kendini ifade etme şekliyle ortaya çıkar. Kıyafetler sadece bir araçtır, önemli olan içinde hissettiklerin ve karşına çıkanlara nasıl yansıttığındır. Aşırı açık giyinmek bazen dikkat çekebilir ama bu mutlaka güzel ya da çekici olmak anlamına gelmez. Asıl olan, kişinin kendi tarzını bulması, kendini rahat ve iyi hissetmesidir. Çünkü gerçek güzellik, dıştan çok içten gelir.
Güzellik, tenin ne kadar göründüğüyle değil, insanın kendini nasıl taşıdığıyla ilgilidir. Aşırı açık giyinmek dikkat çekebilir ama bu, her zaman güzelliğin göstergesi değildir. Gerçek güzellik, zarafetten, duru bir enerjiden ve doğallıktan doğar. Kıyafet sadece bir detaydır, asıl olan insanın iç dünyasıdır. Çünkü bir gülüş, bir bakış ya da samimi bir tavır, en iddialı elbiseden çok daha etkileyici olabilir.
Güzel görünmek ile cinsel yönden etkileyici görünme çabasının farklı olduğunu düşünüyorum. Güzelsen güzelsindir zaten, bedenini teşhir etmene gerek yok. Ben bunu hiçbir zaman yapmadım ve insanlar güzel olduğumu söyler hep. Aşırı açık giyinmek ise karşı cinsin dikkatini çekme çabasını da barındırır çoğu zaman. Her zaman böyle demiyorum, çoğu zaman. Ve erkeklerin bakışlarının iyi bakışlar olduğunu zannediyorlar. Oysaki bakma sebepleri sadece cinsel arzu.
Bence her şeyin fazlası itici oluyor, açık giyinmek de öyle. Zarif sınırda kalınca hem şık hem saygılı duruyor, her şeyi göstermek güzellik değil dikkat çekmek sadece.
Güzellik açık giyinmekle sınırlı bir şey değil canım! 🌟 Herkesin tarzı ve kendini ifade etme şekli farklı. Kimi daha cesur, kimi daha sade giyinerek kendini rahat hissediyor. Güzel olmak, sadece dış görünüş değil; özgüven, enerjik bir tavır ve içten gelen bir ışıltıyla olur. Kendi tarzını bulman ve seni iyi hissettiren şeyleri giymen aslında en önemlisi. Unutma, güzellik fizikselden çok daha fazlasını ifade eder! 💖✨
Çıplaklık gerçekten bazen mide bulandırıyor yüzü ve zekası yerine vücudu ön plana sürüyorlar ya oda bir yere kadardır. Ben sade giyinen içinden geldiği gibi davrananları beğenirim örnek tek parça elbise ve salaş saç baş dagınık kişiler
Çekiciliği var ama , yüz güzelliği ile bütün olması lazım, misal bende açık giyinirim fakat tek başına yeterli değil. En önemlisi aurasi olmasi lazım taşıması için.
Güzellik giyimle, estetikle, makyajla olmaz güzellik kalple başlar kalp güzelse dışada vurur zaten... Açık giyineneler bir şey sergileyenler beğenilme göz önünde olma peşinde
açık giyindikleri içi güzel değiller, güzel oldukları için açık giyiniyorlar ve dikkat çekiyorlar. beğenmediğin kadın açık giyindiğinde güzel mi oluyor kötü mü?
Asiri acik giyinerek sadece insanlari kendine cekersin. Ama is o noktadan sonra baslar. Kaliteli bir insan insan devami gelir, degilsen tek gecelik olursun ;)