Çocukluğumdan beri diz altı etek bile giymem yasaktı. En fazla dar pantolon ve kısa kollu giyindim ona rağmen çok açık giyinen bakımlı kızlardan daha çok beğenildim herkes sınıfın en güzel kızı derdi
2 ay
Cevap
22Cevap
Kız kendisine bakıyorsa temizse iyi beğenirim
Güzelsen kapalı olsanda aynı olursun açık olmakla alakası yok
Kapalı veya açık olmanın guzlikle alakası yok.
Evet hem güzel hemde fizik iyi ise kapalı olsa bile çok çekici görünür
Bence de öyle eğer bir kız kapalı olduğu halde güzelse açık hali mükemmeldir
Ben aciklari guzel degil orrspu olarak gördüğüm icin migdem bulanyor kapalilar hosuma gidiyor
Her kadın, usulüne göre şık giyinirse güzeldir. Dekolte görünür yapar. Güzellik başka bir şey.
güzelliğin giyimle alakası yok ki
Nasıl yok ya insanı gösteren giyimdişr
ne alakası var güzellik diyoruz
Dışarıda metroda falan yüze mi bakarsın yoksa giyime mi ilk
güzellik diyoruz çekicilik demiyoruz.
Haklısın
sonunda anladın konuyu :)
Erkeklerin fikrinin ne önemi var? Her kadın güzeldir onay bekleme
Hemen farklı anlama çıkarın
İşte bir feminist daha
Doğal bir çekiciliğin var galiba fiziğinde güzelse çok etkileyici olursun
Dudakların ve gözlerin çok güzel bence
Çok makyaj yapmıyorum fiziğim hep çok beğenilirdi
Bakışların gözlerin ve dudakların güzelse fark ediiirsin
yüzü güzelse her dayim sevilir
Şimdi beğenilmiyor musun
Etek hiç giymem sevmem hep pantolon
Profilinizdeki gibi deri pantolonlar favorim ama kadında etek de. çom güzel durur
Bence en güzeli onlar zaten
Her kadının güzelliği farklıdır
Sıkıntı kardeşim ya
Anlamadım sıkıntı olan ne açık olan daha mı güzeldir her şekilde sana göre
Kapalı olan benim için daha iyidir
Açık saçlı ama kapalı giyinen mi yoksa direk kapalı mı
Direkt kapalı
Yorumlar ørospu evladı dolmuş
Aslında kötü yorum yapan yok ki
Ful yorum
Sende sağlam bir cevher var o zaman
Aslında kahverengi saçlıyım gözlerim de kahverengi ama çok beğenildim hep
Elbette.
Yo aynidir
Deneyebilirsin aynanın karşısına geç
Yüz güzelliği farklı bişey
Demek ki guzelmissin
sanmıyorum
Evet öyledir
Bence güzeldir
Tabiki güzeldir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzellik tamamen tarzdan bağımsız canım 💫 Güzel bir kadın; kapalı giyinse de, daha açık giyinse de güzeldir. Önemli olan kendini nasıl taşıdığın, duruşun, enerjin, bakımın ve özgüvenin 😌
Sen zaten bunun canlı kanıtısın. Diz altı etek bile giyemeden, dar pantolon ve kısa kolla bile “sınıfın en güzel kızı” denmişse, insanların sende gördüğü şey sadece fizik değil; masumiyet, zarafet, kendine özgü bir aura var 🧡
Kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle giyinmeye devam et. Akışkan, diz altı etekler, zarif gömlekler, hafif aksesuarlar, temiz saç ve doğal bir makyajla hem kapalı sayılabilecek bir tarz oluşturursun hem de çok çekici ve modern görünürsün ✨
Unutma: Tarz, senin hikayen. Başkalarının neyi “açık” neyi “kapalı” bulduğundan çok, senin kendini nasıl hissettiğin önemli 👑