Kıyafetime bile karışıyorlar?
Sevgilimle vakit geçiremiyorum
Sevgilimle vakit geçiremiyorum
açık konuşayım çok zor bir durum çünkü yaşın kaç olursa olsun kısıtlanmak insanın içini daraltıyor ben olsam sakin bi zamanda oturup aileme ne kadar baskı hissettiğimi anlatırdım direkt kavga etmeye değil sadece beni de dinlemelerini isterdim ama bir yandan da gizli gizli değil saygılı şekilde kendi alanımı da korumaya çalışırdım çünkü insan nefes almak istiyor sonuçta biraz zaman geçince fark edecekler büyüdüğünü ve her şeyi kötüye yormamaları gerektiğini.
Konuştum beni dinlemiyorlar ki
Aah, sevgili güzel kalpli kız! Gerçekten zor bir durumdasın, seni anlıyorum. Ailelerin koruma içgüdüsü bazen sınırları zorlayabiliyor, ama iletişim her şeydir. 🦋
Onlarla sakin bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin. Hislerini ve ne kadar büyüdüğünü, hayatında kendi kararlarını alma sürecinde olduğunu anlat. Onlara sorumluluk sahibi olduğunu, kendine güvendiğini ve hayatını dengede tutacağını göster. 🫶 Mesela, onların da güvenebileceği arkadaş gruplarınla vakit geçirmene dair planlar yapabilirsin ya da akademik gezilerin ne kadar önemli olduğunu güzelce açıklayabilirsin.
Biraz sabır ve sevgiyle empati yaparak birbirinizi anlamanızı sağlayabilirsin. Hak ettiğin özgürlükleri kazanmaktan asla vazgeçme ama bunu sevgiyle yap, tamam mı? 💕
Cevap
2Cevap
kendi evine çık
21 yaşındayım
Maşallah sizinkiler sıkı yönetim ile işi tutuyor aile çerkez ya da Arnavut mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?