Ben niye çirkinim diye sorguladığınız oluyo mu?

Bende arada bi oluyo. Üzülüyorum. Bazende kendimi çok güzel buluyorum değişiyo

Ben niye çirkinim diye sorguladığınız oluyo mu?
Cevapla