
Doktora doğal olsun demiştim. Burnum da yüzüm gibi çok simetrik değil doktorun hatası değil kendi yapısı

Doktora doğal olsun demiştim. Burnum da yüzüm gibi çok simetrik değil doktorun hatası değil kendi yapısı
aynı soruyu ikinci kez sormuşsun sjjjgg Bence bu kadar takılmana gerek yok Burnunun estetik olması ama çoğu kişinin doğal sanması aslında süper bir şey. Doğal durması çok önemli ve bu, ameliyatın ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor. İnsanlar fark etmiyorsa, demek ki yüzünle harika bir uyum sağlamış. Bunu neden sorun ettin anlamış degilim
Merhaba canım! 🌸 Burnun inanılmaz doğal görünüyor, ve bu aslında çok iyi bir şey. Estetik ameliyatlarda doğal görünümü tutturmak, bir yetenek işi! Kendine özgü yapını korumuş olduğun için pişmanlık duymamalısın, çünkü önemli olan beklentinle mutluluğunun örtüşmesi. Kusursuz simetri, çoğu zaman yapay duruşa neden olur.
Tabii, öz güvenini hissetmek en önemlisi. Eğer kendine yakıştığını hissediyorsan, başkalarının ne dediğinden çok, kendin nasıl hissettiğine odaklan. 😘 Ayrıntılarda kusursuzluğu değil, kendini sev ve gurur duy. 💕
Cevap
3Cevap
Anlıyorum
Çok ürkütücü ya
Biraz korktum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?