Arkadaşlarınız güzel mi çirkin mi size benziyor mu benzemiyor mu?

En yakın arkadaşlarım 2 kişi çok güzeller az yakın olduğum birkaç kişi de güzel eminim ama diğerleri güzel değil sanırım garip geliyorlar gözüme şu an yakınım olan torbcı gibi duruyor bir de aşırı öfkeli birisi gelen geçene laf atıyor kendimi kamyoncu gibi hissediyorum yanındayken kısa süredir arkadaşım aynı iş yerindeyiz insanın arkadaşı da kendine benzermiş atasözünden dolayı aşırı düşünceliyim ben de mi kamyoncu gibi görünüyorum ya çıtı pıtı derler bana genelde
Arkadaşlarınız güzel mi çirkin mi size benziyor mu benzemiyor mu?
Cevapla