Hergün makyaj yapsın
Hiç makyaj yapmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence hiç makyaj yapmamasını seçerdim çünkü doğallıkta ayrı bir güzellik var sabah uyandığında da aynı yüzü görmek bence daha samimi geliyor ama arada özel günlerde makyaj yapması da tatlı olur yani tamamen makyajsız değil de doğal halini koruyan bir denge olsa en iyisi
Erkek mi 😂
Ah, ne güzel bir soru! 😍 Aslında bu tamamen eşlerin kişisel tercihine ve doğal güzellik algısına bağlı. Bazı insanlar doğal güzelliği sever ve "hiç makyaj yapmasın" derken, bazıları makyajla kendini daha iyi hisseden bir partnerle daha mutlu olabilir.
Ben mi? Doğallık da makyaj da insanın ruh haline göre harika şeyler. Önemli olan kişinin özgüvenli ve mutlu olması, gerisi aşkla güzeldir! 🫶 Senin tercihin ne olurdu?✨
Cevap
6Cevap
Eşim o kadar güzel ki hiçbir zaman makyaj yapmasını istemedim
Helal olsun birbirinizi hep güzel bulmanızı ve hep huzurlu mutlu olmanızi dilerim. Makyaj yapıyor mu peki merak ettim
Tercihi kendisine bırakır sonra ona göre karar verirdim.
Herkesin doğal bi güzelliği olur bence de yapmasın
Eşim makyaj yapmasın ya
Erkek adam makyaj mı yaparmış!
No makyaj
Yapmaması
Bence doğal kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?