Bazen çok güzelim bazen değilim. Makyaj nasıl yapmalı?

Kaşlarimi aldirip renğini açtığımda ve saçlarım puruzsuz oldugunda yani krem bakim vs ve cildime maske yaptigimda sabah eger makyaj yaparsam harika guzel oluyorum. Ama 1 hafta anca. Sonra kaşlarim dagilmaya rengi koyulasmaya ve regl yaklasmasi sebebiyle sivilceler geliyo. Ayda sadece 1-2 hafta guzel olmaktan bunaldim. yok mu kalici çözüm?

Bazen çok güzelim bazen değilim. Makyaj nasıl yapmalı?
Cevapla