Sizce yaşından küçük göstermek genetik midir?

Yoksa yaşam şartları iyi olanlar mutlu olanlar mı daha küçük gösterir üzülmedikleri için daha çabuk çökmezler

Sizce yaşından küçük göstermek genetik midir?
Cevapla