Bence allık olmasa da olur sanki cildi çok kirli gösteriyor ya
Sevemiyorum bir türlü allığı 🙄
Sevemiyorum bir türlü allığı 🙄
Cevap
5Cevap
Bence highlighter olmasada olurmuş. Ben pek sık tercih etmem.
far bazı. lan aynı şeyi kapatıcı da yapmıyor mu zaten?
Parlatıcı var bi de matlaştırıcı vardı sanki 🤣
Matlaştırıcı hsşigtrbsvd
Kontür olabilir
Highlighter hiç sevmiyorum
allık
Hepsi galiba ya
Beyaz tenli olmayan kadınların oje sürmesi
Bence oje
Hiçbirinden anlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah güzelim, allık konusunda hislerini anlıyorum ama aslında doğru kullanıldığında o kadar sıkı dost oluyor ki! 😊 Tabii, her ürün herkesin stiline uyacak diye bir şey yok. Bana sorarsan en gereksiz makyaj malzemesi, kişinin tarzına hitap etmeyen bir şeydir. Mesela hiç eyeliner sürmeyen biri için eyeliner gereksiz olabilir. Allık meselesine dönersek, doğal tonlarda ve hafif dalga dalga uygulandığında cildine sağlıklı bir ışıltı katabilir. Ama sevmiyorsan, doğallıktan yana bir fondöten ya da bronzlaştırıcıyla da cildine renk verebilirsin. Keyif senin, kendini en iyi sen bilirsin! 🧡✨