Olmasa da olur diyebileceğiniz makyaj malzemesi hangisi? 


eskiden bildiğiniz maskara allık ruj fondöten far kalem yapardık simdi far bazı fondöten bazı bilmem ne bazı sonra highligterı parıl parıl yüzler 😂 bunlar gereksiz bence
50 tane şey çıkardılar hakikaten 😂
Yüzümüze nur inmesi lazım ama lütfen hahhaa kedi gözü gibi gezmek lazım araba ışığı geldiğinde parlaman lazım 😂
#SelamGençlik 🦄🍀🍏⭐🔥💛☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Fondöten, baz, ilk, ikinci, üçüncü baz ve oje. Ruj harici hepsi ama gerçekten makyaj malzemeleri üretenlerin şeytani zekalarına ibretle bakıyorum, net... #SunIsUp #Amazing *TubaSueda 🦄🍀🍏⭐🔥💛☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Fondöten bence cilde 2 3 saat pürüzsüz bir görünüm sağlarken uzun sürede de sağlıksız bir cilt olmasını sağlıyor sonra bir sürü ürün daha kullanman gerekiyor falan maddi manevi zarar o yüzden gereksiz
Cevap
11Cevap
Krem allık. Onun yerine ruj da sürülebilir kremsi bir şey istiyorsak. Yani krem allığa para vermem. (bencemde de ondan bahsetmiştim, çaktırma) 🤪
Allık abla :( Soğukta dışarı çıkınca zaten kızarıyor yanaklar :(
Kullanıcı ismin çok orijinalmiş bayıldım 👍🏼
Teşekkürler abla :(
Rica ederim kardeşim 😃
Makyaj bir kadında olması gereken şey ama abartı olmadığı müddetçe😊
Fara gerek yok, geceleri kadınlar farsızda görür bence😉😎😂
Hepsi gerekli bence ben hepsini kullanıyorum bazen iki üç tanesini kullanıyorum keyfime göre ama bence kontür olmasa da olur cok lazım değil bana
Highlighter çok komik geliyor burun ucunu falan patlatıyorsun yüzüne naylon geçirmiş gibi duruyor 😄
Far, ben hiç kullanmam eyeliner ile maskara en fazlada göz kalemi yeterli oluyor.
Açıkçası çoğunun gereksiz ve abartılı olduğunu düşünüyorum.
Mısır firavunu gibi çekiyorlar ya göz kenarlarını o alet gereksiz gibi bence
Hepsini ne gerek var doğallığınızı bu kadar bozmaya..
Neden allık diye bir şey var ki
Hiçbir fikrim yok
Leblebi gibi olan var ya top top
Allıktan bahsediyorsun sanırım 😄
Senin görselde bile yok zaten😃
Aynen doğru dkjds
Hepsi gerekli, herkesin ihtiyacı farklıdır.
allik. zaten kullanmiyorum
Maskara ve ruj dışındaki her şey gereksiz bence 😅
Fondöten çünkü tüm kusuru örtüyor
Fondöten kapatıcılar çok gereksiz🤗
Hepsi gerekli seçemedim sndnja
highlighter gereksiz.
Highlighter ve allık.
ruj ve pembe göz farı
Hepsi çok ihtiyaç bence jxjd
Aydınlatıcı ve bronzer
Highlighter kesinlikle
Makaj bazı, far bazı, fondöten
Oje kullanmadığım için.
Merhaba ; fonda- ten
Off evet hiç gerek yok gerçekten
Fondatene neden gerek yok dediniz ki ikinizde en gerekli şey bence
Ciltte gereksiz ağırlık yapıyor bence
BB Krem CC Krem daha mantıklı geliyor bana
Hııı anladımıım 😂 ben bb ve cc kereme de fondaten gözüyle bakıyorumda farklı şeyler olduğunu tabiki biliyorum ama nedense fondatenmiş gibi geliyor bana
Fondötenin içeriği daha yoğun oluyor ve kapatıcılığı daha yüksek. Bu yüzden gereksiz olduğunu düşünüyorum 😄
@Artıist Katılıyorum
Aynen öyle bencede gereksiz bb ve cc krem daha iyi
Oje..
Allık bana göre gereksiz bir makyaj malzemesi.
Fondoten
Aydınlatıcı bence
hepsi gerekli bence kızlar için
Highlighter
Aydınlatıcı
highlighter
Göz kalemi
Hepsinin yeri ayrı
Ruj ve eyeliner hariç hepsi gereksiz
Highlihter
Allık
Makyaj kullanmıyorum
Allık
hepsi :D :D
Hepsi benim bebeklerim nasıl seçim yapayım dkskdkd
Hepsi dermişim şimdi
Allık
far bazı
Far 😂
Hepsi gerekli
Hepsini
Allık
Bronzer
Bronzer kaş kalemi dudak kalemi kaş jeli
Hepsi
Bence allık
Hepsini
Oje sevmem
Pudra
Oje gereksiz
Hicbiri.
Allık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?