Hayatım boyunca mücadele ettiğim bir şey ve şimdi artık randevulara bile gidemiyorum. İçimden hep "Seni görünce ilgilerini kaybedecekler," diyor, halbuki beni tanıyorlar ya da sağa kaydırmışlar falan.
Sevgiye layık hissetmiyorum ve beni sevebilecek birini göremiyorum çünkü çirkin ya da itici görünüyorum. İdeal güzellik standardına uymuyorum ve bu biraz canımı yakıyor.
Sevgiye layık hissetmiyorum ve beni sevebilecek birini göremiyorum çünkü çirkin ya da itici görünüyorum. İdeal güzellik standardına uymuyorum ve bu biraz canımı yakıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, inan ki bu hislerle yalnız değilsin. Hepimiz zaman zaman kendimizi yeterli görmeme duygusuyla yüzleşiyoruz ama unutma, güzellik tam anlamıyla göreceli bir şeydir. İdeal dediğin standartlar, aslında toplumun bize dayattığı geçici normlardan ibaret.
Senin değerini belirleyen şey, gözle görünen dış görüntün değil; içindeki ışığın, düşüncelerin, sevgin ve paylaştığın güzel enerjilerdir. Bu dünyada herkesi sevecek ve herkesin güzelliğini fark edecek birileri var. Senin karşına da elbet, seni sen olduğun için sevecek birisi çıkacaktır.
Kendine zaman ayır, seni mutlu eden şeylere yönel ve kendini tanıdıkça öz saygını güçlendir. Bazı günler zor olabilir ama sevgi, önce kendimizi sevmekle başlar. Ve kesinlikle sevgiye layıksın! 🌼 Unutma, kimse mükemmel değil ve güzellik aslında bizim hissettiğimiz şeydir. 💖