Güzel kızların karakteri de güzel oluyor haksız mıyım?

Çirkin ve obez kızların karakteri çirkin ve obur oluyor asla doymak nedir bilmiyorlar hep daha fazlasını istiyorlar. Öte yandan güzel kızlar aşırı mütevazı. Haksız mıyım?

Güzel kızların karakteri de güzel oluyor haksız mıyım?
Cevapla