Güzel kızlarla yakışıklı erkekler birlikte olamıyor sizce de öyle mi?

Güzel kızların yanında tamam çirkin yok ama ortalama yakışıklı biri var tip olarak veya yakışıklı erkeklerin yanında ortalama tipte bir kız var yani aşırı güzelle aşırı yakışıklı sevgili olamıyor neden sizce egosal falan mı kıskançlık vs durumları olabilir diye mi?
Güzel kızlarla yakışıklı erkekler birlikte olamıyor sizce de öyle mi?
Cevapla