Ortamlarda genelde görürüm çekemezler abi bu kızları ya da erkekleri hep bir ezme cabası ama ezselerde fayda etmiyo yine cazibeleriyle
yağ gibi üste çıkıyolar
neden bu insanlar çekemez kimse
yağ gibi üste çıkıyolar
neden bu insanlar çekemez kimse
Güzel kızları ya da yakışıklı erkekleri falan ezmem hiç bir yerde ama onlar genelde havalı olurlar havalıları sevmem havalılar sürekli kendi mutlulukları için başkalarını mutsuz ederler. Güzel kızlar yakışıklı erkeklere bakarlar ve onlarda havalı egoist olurlar yani özet olarak onlardan nefret ederim.
Bilmiyorum benim gibi bir sanat eserini bile eksileyip ezmeye çalışıyolar ama başaramazlar çünkü ben ne olduğumu biliyorum...
Bence onlar gibi olamadiklari icin onlari ezip Egolarini tatmin etmeye calisiyolar.
Kadinlar arasinda bu daha yaygin bir kadin diyer kadina gore daha dikkat cekici hos gorunuyosa diyerleri catliyo bir kosede.Taktir edip ne guzel olmus diye bakamiyo malesef.
Cunki insanlar kompleksli ve saygisiz.
Cevap
11Cevap
Örneğin benim o bahsettiğin çekilemeyen yakışıklı erkek. şu an biri gelip dese li "kendini yokoşoklooo mu zanniyorsun ahaha" bunu oradan da anlarsın. Sebebi basit: asla elde edemeyeceğini bildikleri için sinirlenip aşağılamaya çalışıyorlar. Böyle rahatlamak istiyorlar. Bazıları da taktik olarak yapıyor; mesela yakışıklı bir erkeğe "ahaha tipe bak, bin mımım olsa birini bile sana vermem ahaha" diyen Kezbanlarımız olur. Bunlar güya karşısındaki erkeği hafife alıp, tipini küçümseyip, adamı tartışmaya çekerek muhabbet kurmaya çalışırlar.
Neye göre güzel şu sebeple kıskanırım adam kuranı çok iyi okur din bilgisi iyidir kıskanırım yoksa yakışıklı kaslı olmuş akıl olmamış ne işe yarar aklı olmuş onu hayıra yormamış ne edem
çirkin olmama sevinmem için bir sebep daha oldu.
böylede dürüst biriyim.
öyle bir çabaları varsa kıskanıyorlardır... ve onların yerinde olamk istiyorlardır onun için bu çekememzlik...
Boş olanı ezerler. Doluysa zaten ezildiği ortamda bulunmaz...
herkesin farkli bir karizmasi vardir umurumda bile olmaz kendim olmayi seviyorum
Kıskançlık, bütün dikkatler o güzellerde olduğu için diğerleri sönüyor yanında. ^^
kimse kendinden güzel ya da yakışıklı olanı beğenmez ki her zaman aksini inkar eder
Klişe ama doğru, beni çekemeyen anten taksın deyip geçiyorum.
Bu en çok kızlar arasında oluyor genelde. :)
kim bilir kıskanıyorlardır
beni çekemeyen nico nun tadına baksım
çekenler var
Kıskançlıktan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar