Bende sorun mu var bana ters bakıyor çevrem 30 yaş üstü erkekleri beğeniyorum 40 olursa daha tatlı geliyor nesi yanlış?

Bende sorun mu var bana ters bakıyor çevrem 30 yaş üstü erkekleri beğeniyorum 40 olursa daha tatlı geliyor nesi yanlış?
Cevapla