Ben Pasif erkeğim, makyaj ve bakım yapmayı çok seviyorum, neden insanlar kendilerine bakmadan hep başkasını eleştiriyor?

Sizce yanlış mı yapıyorum. Kendimi hep kadın gibi hissettim, bakım yapmayı çok seviyorum.
Stres falan da yaptım bu aralar iyice.
Ben Pasif erkeğim, makyaj ve bakım yapmayı çok seviyorum, neden insanlar kendilerine bakmadan hep başkasını eleştiriyor?
Cevapla