Kıro gibi yaşamayı seven bir ben miyim, insanlar neden başkalarının ağzına bu kadar bakıyor?

Ne gereği var abisi milletin bizim hakkında ne düşündüğüne. Valla ben kendim oldum olalı eski kıyafet ve ayakkabıları çok severim kibar olmayı da sevmiyorum abi ama öyle çok da kaba değilim ha biraz fazla küfür ediyorum sadece. Üstüme genellikle siritmayacak her şeyi giyerim bazen sadece atlet ve gri eşofmanla çıktığım da oluyor elbisede hafif kir falan asla takilmam öyle şeylere. Parfüm kokusunu abartmamak şartıyla severim ama asla sıkmam öyle bir alışkanlığım yok. Kafe kültürüm de yok abisi karnım acikirsa çok da temiz hava almak istiyorsam gider mangal yaparım sahilde nargilemi ya da cigarami da yakarım keyif yaparım hem de karnımı doyururum. Kimseye yalakalık da yapmam abisi kim nasıl yaklasiyorsa ona göre tavir alırım. Saçlarımı da taramayı sevmiyorum uzatmiyorum da bakımı zor oluyor kim uğraşacak abisi 5-6 ayda bir 3 e vuruyom mis gibi yaşıyorum. Dışarıda da asla kimsenin karısına kızına da bakmam abisi öyle biri de değilim ileride de tarım yapmak spor yapmak ve evlenip 5-6 çocuk yapmak istiyorum böyle biriyim baba kendimden memnunum
Kıro gibi yaşamayı seven bir ben miyim, insanlar neden başkalarının ağzına bu kadar bakıyor?
Cevapla