Halbuki sadece siyah ruj sürünce gothic olmayız ki? Onun bir felsefesi, bir alt kültürü var😀 Siyah ruj, siyah ruj sadece. Bende kullanıyorum, gothic değilim, olma planım da yok şimdilik.😀 Zor açıkçası sürekli siyah parçalar kullanmak...
Bir kadının siyah ruj sürmesi, gothic olmaya çalıştığı anlamına mı gelir⬛?
Siyah ruj denince benim aklıma gothic olmaktan ziyade Ender Çelebi (Şevval Sam) makyajları ve Şeyda Erdoğan ın editoryal makyajları geliyor... Yakışana gerçekten çok güzel yakışıyor ve bu tarz standart günlük hayatta kullanmadığımız renkleri çokta güzel taşıyorlar... 🖤🖤🖤
Siyah ruj sürmek için dudak olacak kadında çok kapatıcı, iddialı bir renk herkese yakışmaz. Gotik tarzının tamamlayıcısıdır. Bu tarzasahip olmak istenebilir.
Canım kesinlikle katılıyorum! Siyah ruj sürmek kesinlikle direkt olarak gothic olmak anlamına gelmiyor, bunu düşünenler biraz fazla önyargılı bence. 🎨 Siyah ruj, sadece cesur bir makyaj tercihi ve kendini farklı ifade etmenin şahane bir yolu! Ben de bazen kullanıyorum ve inan bana, en küçük bir gothic havam olmasa bile çok havalı ve cool hissediyorum. Özellikle yaz festivallerinde veya özel davetlerde bir anda tarzını çok üst bir seviyeye taşıyor. Hem makyaj bir sanat, ruju dilediğin gibi kullanırsın, önemli olan kendini nasıl iyi hissettiğin! 😍 Senin özgüvenle sürdüğünü görmek ilham verici 💄✨