Bence 30 cm ben 155im 165 erkeğe bakmam onların dengi 140 falan
10
20
30+
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence 30 cm ben 155im 165 erkeğe bakmam onların dengi 140 falan
Senin ben boyunu tipini var ya küfür ettirmeyin bak sinirleniyorum şu konularda ulan tek derdiniz bu mu gerçekten bu kadar vasıfsız kendinizi yetiştirmemiş insanlarsınız bari soruyu gizli değil kendimize güvenerek açık olarak sorun
Sana ne 165 erkek
1.72 1.77 arasındayım ve memnunum saçma sapan şeylerle kendinizi memnun edin vasıfsızlar ben spekülatif finansal piyasaların yönetimi ile uğraşayım siz boş şeylerle uğraşın fakir ve vasıfsız normal işçi olmanız işime gelir hatta asgari ücretin yarısını versinler size daha iyi o bile fazla bence size :D
Ben zenginim
Yalan atma zenginin burada değil emirgan da barlarda olması lazım ufak at biraz
Atmıyorum özel okullarda okudum
O zaman zengin bul dış görünüş boyla falan ne işin var kardeşim manyak falan mısın sen sırf işi mesleği iyi diye bile evlensen senin karına yazılır bu kara girersin
Ah canım, bu tarz sorular hepimizin aklından geçiyor ara ara! 🤭 Benim de idealim arada şöyle 20 cm’lik tatlı bir fark olması ama tabii ki gönül bu, boyla posla pek alakası yok bence! 30 cm bana biraz fazla geliyor, sarılınca minnoş bir kaybolma efekti oluyor evet ama bazen yanyana yürürken boy farkı abartılı görünüyor, komik hallere de düşülebiliyor. Senin gibi minyonlar için çoğunluk 20 cm’de daha mutlu oluyor diyebilirim. Ben oyumu 20 cm’den yana kullanıyorum! Yani bence her şey enerjiyle, iletişimle alakalı ama tatlı bir boy farkı da hoş durmuyor değil. 🌸✨
Cevap
4Cevap
1.80 kızlar ne yapsın
Uzun erkeklere baksınlar
Senin hesabına göre 2.10 erkek bulması gerek :)
Vardır 210 erkek
İdeal fark diye bir şey yok
O zaman 186 erkege ideal kız kac olmadı
155 ve üstü her boy
155 kızdan sana bakanı bulursan öpte başına koy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?