Estetikli kızların hepsinin birbirine benzemesi ve iğrenç durması?

Yüz botoksu, ördek dudaklı, hafif kalkık burun…. Hepsi birbirine benziyor ve iğrenç duruyor. Eminim estetiksiz halleri bundan 1000 kat daha iyidir. Bir kız çirkin bile olsa estetikli olmasından iyidir. Estetikli bir kızı asla tercih etmem.

Bu konuyu paylaşmamın nedeni kızların bu hataya düşmemesi. Burnundan et olan ve ameliyat olmak zorunda olanlara lafım yok ama onlar da bu bahane ile burunlarını yukarı kaldırmamalılar. Yoksa yine aynı hesaba geliyor. Doğal görünen burunları olmalı.

Erkeklere sorum. Sizler ne düşünüyorsunuz estetikli kızlar hakkında?

Estetikli kızların hepsinin birbirine benzemesi ve iğrenç durması?
Cevapla