Kadınların erkekler için bu kadar uğraşması mantıklı mı ki?

Her hafta kuaför ağda makyaj yapması hiç mantıklı değil bence aman çok yemeyim kilo almayım aman çok sokmayım da bozulmasın vs o sırada erkekler de ödedikleri hahve parasının lafını yapıyordur

Kadınların erkekler için bu kadar uğraşması mantıklı mı ki?
Cevapla