Kadınlar neden erkeklerjmin zoruna gidiyor?

Kimisi kadınları insan olarak görmes kimiside erkekler kendilerini tanrı sanar geçen biri sana göre ben tanrıyım bize tapmanız lazım çünkü fiziksel ve zeka olarak sizden çok üstünüz diyor birde erkeklerin ahlak bekçiliği yapmalari yokmu hem kendileri günah işler herşeyi yapar ama kadinlara gelince o günah bu günah xd erkekler bence çok saçmalıyor bana saçma gelmeye başladılar
Kadınlar neden erkeklerjmin zoruna gidiyor?
Cevapla