Olm ateş gibi yakışıklı erkekelrin yanında neden çirkin kızlar olur hep?

olmm ya 2 metre boyu var çocuğun inanılmaz yakışıllı bir yüzü var ama yanındaki kız de bi o kdar çirkin art niyetle demiyorum bunu linçlemeyin ben çok güzel bakımlo kızım arkadaşlaroma o çocuk asla bana bakmaz demiştim işk gördüğümxe neyse instagramdan prpflinde yanındaki kıza baktık şoke olduk (tabi en önemlisi iç güzellik kalp ama yinede bu kadar yakışıllı birisinin böyle bi kız tercih etmesi şaşirtici)
Olm ateş gibi yakışıklı erkekelrin yanında neden çirkin kızlar olur hep?
Cevapla