Küçük ya da büyük göstermek sorun mu sizce?

Merhaba 38 yaşındayım göstermiyorum bana göre 30 35 gibi ama dışarda insanlar yaşımı duyunca aşırı şok oluyorlar onlara göre 20 25 arasıyım. Beni sinir eden konular seninle aynı yaşta veya daha küçük insanların konuşmak şekli oluyor ya da sen küçüksün şunu getir vs vs 😀
Küçük ya da büyük göstermek sorun mu sizce?
Cevapla