Selamm,
Size de bazı parfümler çok itici gelmiyor mu? Mesela cidden böyle şurup gibi kokan parfümler var. Öööğh yani :D

Selamm,
Size de bazı parfümler çok itici gelmiyor mu? Mesela cidden böyle şurup gibi kokan parfümler var. Öööğh yani :D

Ben , çiçek kokulu parfümler tercih ederim. Çok ağır kokular beni duyu olarak rahatsız ediyor. Parfümü hiç kullanmadığm zamanlar da oluyor deodorant bazen benim için yeterli oluyor. Şurup diye söz edilen şeker kokulu parfümler bu arada. 🔎
Kesinlikle.
La vie est ve onun için yapılan muadiller ağır geliyor olabilir. Kör alış yaptığım çok gereksiz olduğunu düşündüğüm sevenini bulsam vereceğim çok parfümüm var. İdole my way good girl benim aşklarım
Ama zevkler farklı olabilir her kokunun bir seveni vardır...
Aşırı şekerli olanlar direk insansavar bence... Neyini seviyorlar ben de anlamıyorum 🥹
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Hoş buldumm sjsjs
Selam Merto! 🧡 Aslında, bazı kadınların parfümlerinin erkeksavar gibi kokması çoğu zaman kompozisyonları ve içeriklerine bağlı olabilir. Mesela, odunsu ve baharatlı notalar, maskülen aromalar taşıyabilir ve bu da bazen erkeksi bir izlenim yaratabiliyor. Ayrıca, sabun gibi taze ve temiz kokular, insanların oldukça sevdiği, fresh ve enerjik bir hava veriyor. Parfüm seçerken, kişinin enerjisini ve tarzını yansıtan, ona uygun notaları bulmak gerçekten önemli. Denediğin parfümün notalarına dikkat etmelisin; sen de fark etmişsindir, koku meselesi kişiye özel ve oldukça önemli! 💖🌸
Cevap
8Cevap
Bana kötüsü denk gelmedi hiç ama çok fazla sıkıyorlar geçen parka gittim yürüyüş yapmaya yanımdan kadın geçti parfümü ben sıktım gibi 10 dakika kokusunu hissettim sdfsdsdf
Attraction kullanıyorum, bayılıyorum kokusuna.. Şekerli midir başka biseyli midir hiç bilmiyorum
Aşırı tatlı kokuları sevmiyorum..
Ben de sevmem öyle öksürük şurup gibi kokan parfümleri jkj
Tırcı osman dayı gibi kokmalarından iyidir bence sdsdsf
sdfgsdh
Hala sevdigin tek parfüm vs bombshell gerçekten kadın parfümleri çok itici
Parfümden anlamam gerçekten ama hafif hoş çiçek kokularini severim
Erkekleri kendinden savmak için herhalde 😂 ama beni her koku kendine çekiyor nedense
Erkekleri gerçekten savmak istediği için olabilir 😄😄
Erkek savar 🤣 Şekerli şekerli kokular var cidden. İğrenç.. 🤮
Beni en çok boğan buram, buram şeker kokanlar çok midem bulanıyor.
Seker kokan varos kokular daha kotu bence jsbfb
Orjinal olmayan her parfüm bu tür etki yaratıyor maalesef.
Bana da bazı parfümler itici geliyor. Erkek kadın fark etmiyor mesela traş kolonyası çok rahatsız edici kokuyor, bir tane adını hatırlamıyorum mavi şişesi vardı o kadar iticiydi ki anlatamam.
Belki de savmak icindir zaten xdjjs 😄
Şeker kokusu bazı ponçik kızlara çok yakışıyor bence
A101 şok BİM parfumlerı kanka onlar her kızda var klasik berbat kokuyor
kimisinde oluyor ya hani, ter kokusunun üstüne şekerli parfümü bocalıyolar.. kusasım geliyor allah affetsin.
Öbürleri de erkek çeksin diye miydi 🙄
Fazla egzotik
Yaklaşmayın diye kullanıyoruz zaten
denk gelmedim hiç
Bazılara banyo yapar gibi sıkıyor
aşırı şekerli kokular…
Parfumun geneli kötü kokuyor.
Erkekleri uzak tutmak istiyordur belki
Şekerli parfümler evet çok itici oluyor 😂
Zevk işte ne yapacaksın.
Şekerleşmiş gibi evet
İnan bende bilmiyorum kendileri almıyorlar mı kokuyu acaba genelde keko tiktoker tarzı kızlar kullanıyor
Belki erkek savmak için kullnıyordur
Evet evet hiç sevmem öyle koku😐
Çok bunaltıyor evet
Hayır denk gelmedim.
Ay evet çok kötü
Zevk meselesi 😅
Evet toplu taşımada özellikte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?