- Güzellik & Bakım konusunda 574 cevap paylaştı.
1 yılAvantajı var mı bilemem ama bizim toplum balık et ile kiloyu karıştırıyor maalesef. Bugün kendisine balık etliyim diyen birçok kadın kilolu ama kabullenmiyorlar sanki ayıp bir şeymiş gibi. Balık et zayıf ile kilolu halin ortasıdır. Pek zayıf değildir ama çok kilolu kadın gibi de durmaz. Boyu ile kilo dağılımı orantılıdır. Oranı uymuyorsa o üzgünüm ama kiloludur.
1011 Yorumla- 1 yıl
😂 Kız ben anne olmadım o nerden çıktı. Geçenlerde trol soru sordum diye diyorsan güncellemesini de mi okumadın sorunun, trol soru demiştim 😀 ayrıca birinin zekasına laf söylemek için kendi zekama bakmam gerekiyorsa daha da çok laf söylemem lazım senin zekana jsjsjs ama fazla ezmeyim diye kendimi tutuyorum 😬 bu arada sen görmüyorsun beni zeki olarak, çok normal çünkü bunu görebilmek için de zeka gerek 🤭 uğraşma yetiştiremezsin... 😘
- 1 yıl
@Askzaymır ben kimseye laf çakmadım, edayla da aramda bir sorun yok kendisi de biliyor :) artık meselenizi özelde çözerseniz sevinirim kızlar bildirim almaktan sıkıldım
- 1 yıl
Yazamıyorum sana eda mesajın kapalı sen yazsana
En İyi Cevaplar
1 yılİlk çağlardan bu yana insan genetiğine işlemiş kadındır Bu da bir kendini kandırma olarak görülse de esasen balık etli kadınlar kendileriyle daha barışık, daha mutlu, hayattan keyif almasını bilen kadınlardır. Onları mutsuz, huzursuz eden toplumun buna sürekli kendini kandırma olarak yaklaşmasıdır. Düğünlerde dans pistine göz alıcı oyunlarıyla süsleyenler balık etli kadınlardır Ne o öyle tahta gibi?' diye yakınılan kadının pozitifidir Ele avuca gelme" deyiminin muhatabıdırlar Doğurganlık, dayanıklılık, güç, vb. kriterler sebebiyle ilk çağlardan bu yana en çok beğenilen bu sebeple insan genetiğine kodlanan kadınlardır.
00 Yorumla
~Zayıf olmadığın için askılık gibi taşımıyorum kıyafetleri, üzerine oturuyor ve seninle bütünleşiyorlar. Doğru tercihleri de yapıyorsan özellikle kıyafet seçiminde mükemmel bir görünüm elde edebiliyorsun.
~Yine zayıf olmadığın için daha güçlü ve enerjik olabiliyorsun fiziksel anlamda.
Ben ne zaman kilo versem eş zamanlı olarak bağışıklığım da yerlerde sürünüyor da😆
~Sürekli diyet yapmak zorunda kalmıyorsun. İstediğini yiyip, içebiliyorsun🤩😋
63 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılaçıkcası yıllarca güzellik algım ince bel dolgun meme ve kalça bacak özetle balık et yönündeydi ama şu an zayıf fit kadınsı vücutları daha hoş buluyorum. Kendimde zayıflıyorum. Eğer beden kitle indeksin normal ve balık etliysen güzel ancak kilolu obez kısmındaysa iyi olduğunu sanmam.
Ayrıca tayt ve türevi dar elbiselerde kıvrımdan ötürü daha hoş duruyor fakat eksisi daha çok.
34 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKilo alamayanların kıskançlığıda var lisede bacağı şişman dursun diye 3/4 tayt giyen kızlar vardı.
Cevap sahibi1 yılBirde balık etle obezliği karıştırıp balık etlileri gömmeye çalışmışlar dkzm
Yapay Zeka Cevapladı
Balık etli olmanın o kadar çok tatlı avantajı var ki! En önemlisi kıvrımların vücudunun doğallığını, kadınsı yanını güçlü bir şekilde yansıtıyor. Bir elbise giydiğinde ya da yüksek belli bir pantolonla kombin yaptığında bütün dikkatler üzerinde olabilir 🩷. Ayrıca balık etli bir vücudu taşımak, insana bambaşka bir çekicilik katıyor. Sıcakkanlı ve samimi bir görüntü veriyor, insanlar da seni çok daha rahat yaklaşılıp konuşulabilir buluyor. Kendine güvenle, özgüveninle ışık saçabilirsin. Kürk gibi kış kıyafetlerinde de, yaz aylarında eğlenceli mayolarla da her zaman harikasın! Toplumun dayattığı kalıp algılara hiç aldırma, en büyük avantaj her zaman kendin gibi olabilmek 🌟.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılTayt veya jean giyince içi boş kalmıyor hahaha gayet doluyor yani :D
70 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılgüzel görünmektir tabi ki de :D olgun ve dolgun
20 Yorumla Balık etli kadın? Cevaplara bakın ilk akla gelen cinsel obje ! Özellikle kadınlardanda bu tür cevaplar gelmesi.. Yazamazlarki hafif kilo ozguven ve psıkolojık rahatlık ( hastalık kilosu taşıma) ayrıca fazla östrojen salgılaması buna ek zeka gelişimine katkı…
Ah be ekşi iç siyaset ve entrika yapmasaydında düşürmeseydin bizi buralara..
40 Yorumla
1 yılTürkiyede kendini balık etli sanan ama aslında kilolu olan kadınlar:

Gerçekde balık etli kadınlar:
22 Yorumla- 1 yıl
Bir şey dicem, aşağıdaki çk güzel evet ama üstteki gibi öyle otursa onun da göbeği çıkar ve bacakları daha kalın görünür 😂 üstteki de aynı alttaki gibi ayakta dursa daha fit görünür. Yani sen gelip de o pozisyonda oturan bir kadını atıp bu şişko diyorsun, ikisini kıyaslaman için ikisinin de aynı duruşta olması lazım. Üstteki de güzel bu arada 🙂
Gizli Üye(36-45)1 yılHic anlamiyorum seninle alip veremedikleri ne bunlarin? Fistik gibi kizsin ben balik etliden cok daha fazlayim beni görseler yerin dibine sokacaklar demekki iyi agizlarinin payini vermissin
26 Yorumla- 1 yıl
Ağızlarının payını verdiğim halde algılayamıyolar, konuyu başka yerlere çekmeye çalışıyorlar diyecek başka bir şeyleri olmadığı için 🤣💖
- 1 yıl
@uzgunveyalnız gitmiş bide fake hesap açıp kendini savunuyor 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Fake hesabıyla kendini korumaya savunmaya çalışıyor, acizlik seviyesi yerlerde 🤭😬
Cevap sahibi1 yılGercekten Eda Sendeki sabirin birazini istiyorum
Sana karsi bu düsmanliklari nedir bunlarin
- 1 yıl
Bilmiyorum umrumda da değil 😂 yıldırmaya hesabımı kapattırmaya çalışıyolar Ama Ben gelmem bu oyunlara xd
Cevap sahibi1 yılYa inanmiyorum gitmissin🥺
Insan vücudu dogusla birlikte balik eti tipindedir. Zayiflik ve Sismanlik eger kisinin herhangi bir saglik sorunu yoksa kendi kendine olusturdugu bir durumdur. Bazilari zayif görünmek bazilari bogazini tutamayip habire tikinma hevesi ile vücutlarinin degisikligine yol acarlar. Bu arada zevklerde farklidir, kimi zayif sever kimi kilolu sever. Bu arada Obezle kilolu olmayi birbirinden ayirmak gerekir. Kilolu olmak normalin üstünde kiloya sahip olmaktir, Obes ise halk arasinda pisbogaz denilen bir yasam tarzidir. Insanlar eger yasam standartlarina uyum sagliyorlarsa illai Balik eti vücutlari olacaktir. En ideal vücut Balik Eti vücüttur.
00 Yorumla
1 yılBalık etli olmanın en büyük avantajı veya avantajları bence çekici olması sonra kendine baktığını göstermesi kendine bakmaktan kastettiğim şey kürdan gibi ne yiyip ne içen yokluktaymış gibi olan değil o zayıflıkla kilolu arasındaki dengeyi sağlayan demek istediğim ve bence balık etli kadınlar daha hoş daha al beninli daha çekici daha tabiri caizse şehvetli olur diyeyim
00 Yorumla
1 yılSana yakışıyor valla gerisini bilemem , zayıflardan çok daha güzel olduğun kesin 😂
15 Yorumla- 1 yıl
Bir insan hemcinsini kötülüyorsa o kişiden bir şey bekleme
Kıskanılmak her zaman seni daha fazla zirveye taşısın ❤️ - 1 yıl
Bir şey beklemek değil de huzur kaçırıyolar 😬 Ben hemcinslerim tarafından kıskanılmaktan haz etmiyorum aslında, çünkü hep onlara iyiyim ben, aynı şeyi de karşı taraftan bekliyor insan psikolojik olarak. Kadın dayanışması derim, kimsenin dış görünüşüne göz ucuyla bile kötü hissettirecek şekilde bakmam falan ama gel gör ki evren bana tam tersini veriyor 😂
- 1 yıl
İşte onlar senin gibi olamiyorlar. Kendi ışığına güvenen kişiler kimseden rahatsız olmazlar , demek ki ışıkları yeterince yanmıyor senin ışığın parladığı içinde sana satasiyorlar bundan gurur duyman lazımdı aslında :)
1 yılObez olduğum için bilmiyorum🤭
Bazi insanlara balik etli olmak yakisiyor senin gibi onlar icin artisi bu
Bunun disinda herseyin ortasi makbul bnce daha iyi gorunmek, daha kadinsi gorunmek, uzerine giydiğin dogru kiyafetin yakismasi gibi gibi
20 Yorumla
1 yılKadına yakışıyor.
Göz doldurmanın ötesinde kıyafetleri daha iyi taşıyorlar. Genelleme yapmıyorum ama sıska kadınlardan çok daha fazla tercih edildikleri kesin.
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı.
1 yılBence en güzel avantajı ne giyersen giy kadınsı görünüyorsun. Çok zayıf olunca mesela rahat giymek istesen çocuk gibi gösteriyor seni..
30 Yorumla 52 kiloyum tayt giyince sırıtmîyorum, crop giyince göbeğim sarkmıyor, koşunca vücudum sallanmıyor, çatlak ve selülitim yok bunları yazmazdim ama kudurmayın dediğin için yazdım bak ne güzel avantajlarım var
13 Yorumla- 1 yıl
Ben zayıf olmanın avantajlarını sormadım ki sen niye şimdi onları anlatma gereği duydun 😀 tabi ki de zayıf olmanın avantajı çok. Bir daha senin için zayıf olmanın avantajlarını sorarım, o zaman gelirsin yazarsın bol bol 😬 ben kiloyu daha güzel bulmuyorum, bu genel bir soru yani dezavantajı çok olduğu gibi avantajı da vardır mutlaka. Obezlerin demedim zaten soruyu doğru okusanız keşke. Balık etli olan sıkı ve selülitsiz olamaz diye bir şey yok. Bende kilo var ama sıkıyım mesela :)
Gizli Üye(30-35)1 yılBalık etli 'olmamın' avantajları diyecektin herhalde kraliçe?
113 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBen sevi övmek istemiştim bu gece
Cevap sahibi1 yılÖvemedim de. Şırrrak diye kestin hemen tıkadın ağzıma lafı
"Ayyyh canım kraliçeyim ama hani tacım nerde hazörla hemem" falan yazaydın coşaydık.
Cevap sahibi1 yılBir ara güneş doğdu sandım bende, meğer sen gülüyormuşsun kadın..
Cevap sahibi1 yılCiddi misin? Ben yürümeyi bırakalı çok oldu ya ondandır. kusura bakma cidden.
Ama bu uzun sessizliği gerçek bir kraliçeye yürürken sendelemekte varmış..
Cevap sahibi1 yılSen de haklısın. Ben once premsesler uzerinde bir pişeyim sonra tacını vermeye gelirim
Cevap sahibi1 yılDur ama bu böyle sade olmaz üzerine yakut mercan taş işleyelim..
Gizli Üye(25-29)1 yıl63 kiloyum kalçalarım daha büyük vücuduma göre zaten bu beni mutlu ediyor önceden 50 kiloydum kıyafetler kötü duruyordu g. tüm bile düzdü hahsfdhj
40 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı.
1 yılBalıketliler genelde hep güzel olurlar bebek gıbı cıltleri olur
20 Yorumla
1 yılZayıf kadınların aksine, bana daha çok çekici gelen kadın tipidir..
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence hafif baliketli fizik çekici kiyafet daha iyi oturuyor.
50 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 716 cevap paylaştı. Hiçte dezavantajı yok dezavantajı insanlar yaratıyor ama sanırım sapıkların hep hedefi haline gelinmesi kaçınılmaz diyebilirim 😄
41 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 303 cevap paylaştı. Genelde ilişki sırasında oluyor ama daha çok erkeğin işine gelecek şekilde 😅
40 Yorumla
1 yılErkek bakış açısıyla cevaplamam gerekirse, Her şeyden önce balık etli kadınların östrojen oranı zayıf kızlara göre daha yüksektir bu da, yüksek dişil enerji, yüksek libido anlamına geliyor:))
10 YorumlaBel ince kalça genişse avantaj göbek var bacak var heryer varsa kılo o balık et candır doğru balık et
20 Yorumla
1 yılBende öyleyim en azından fiziğimiz şekilli ve giydiklerimiz üzerimize oturuyor. Aşırı zayıflık iyi değil.
20 Yorumla- https://www.youtube.com/embed/5KzLfs_Wuoc
1.22. Balıketli hemşehriler taınşıp kaynaşıyorlar 😂
00 Yorumla Ben arada bi kilodayim. kimisi baliketli der kimisi normalsin der. ama sahsen balik etli dendigi zzaman hakaret gibi algiliyorum. balik etli kizlarin memelerinin buyuk olmasi avantaj ama her yeri lop lop et oluyor hosuma gitmiyor kendim de dahil. ben zayifligin daha cekici olduguna inananlardanim. zayiflamaya calisiyorum.
01 Yorumla- 1 yıl
1539 ilkokul numaramdi 😃
1 yılBence pek bir avantajı yok. Kilo almaya yatkın bir vücut olması negatif bir durum.
30 Yorumla
1 yılMesela ben balık etliyim çoğu kadından güzelim Allah vergisi 😊😌😴
10 Yorumla
1 yılSusamlı çubuk kraker gibi hatunmu olur Silkelesen susamları dokulcek
İyidir balık etli iyidir30 Yorumla
1 yılAvantajı olduğunu sanmıyorum neyse ki değilim diye kendimi avutayım 😅🤦🏻♀️
20 Yorumla
1 yılBalık etli olmanın avantajları insanların gözünde oldukça seksi görünmek
30 Yorumla
1 yılGöğüsler ve kalçalar biraz daha dolgun duruyor spor yapmadan veya genetiğin kötüyse bile oralar çekici duruyor
00 YorumlaMakbileg mileti ateşleşmeşin Makbileg savaş çıkmış adfyji
02 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. Ben severim balık etli olanı memeleri avcumuzu doldurur yumuşacık sıcak olur. kalcasi etli ve kaslı kuvvetli olur
00 YorumlaBalık etli tabiri bidefa estetik değil.. balık ne ya.. benim için hurda niyetindeler.. en güzeli kıvamında olan
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKilolu olmak ile balık etli olmak farklı bir şey. Kilolu olan kadınlar kendisini balık etliyim diye geçindiriyor ancak balık etliden kastımız bu değil.
07 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca zayıf kızların kıskanmasına gerek yok çünkü kıskanılacak bir durum yok
Cevap sahibi1 yılTeesüf ederim, gayet sakin olduğum ve saldırmadığım aşikardır. Ancak siz neden hemen savunmaya geçtiniz ki? 😅 Ayrıca erkeklerin çoğunun beğendiği muhabbetine hiç girmeyin isterseniz çünkü fit kızların daha çok beğenildiği toplum tarafından kabul edilmiş bulunmakta. Ve son olarak eklemek isterim benim kanımca ki siz balık etli değilsiniz, kilolusunuz. O yüzden kendinizi o kategoride düşünüp kıskanıldığınızı sanmanız komik gözüküyor, okuduğunuz için teşekkür ederim.
Cevap sahibi1 yılOkuduğunuza o kadar eminim ki 😅 Acaba verecek cevap bulamadığınız için kaçma yöntemi olabilir mi 🤣
Cevap sahibi1 yılÜzgünüm ama Diğer yorumlarınızı okuyacak kadar ciddiye alamıyorum sizi.
1 yılTer kokuyor ve temizlenmesi zor, ve zarif ve narin olamiyorlar. Tabi dolgun ve doyurucular , herseyin iyi ve kotu yani var tabiki.
02 Yorumla- 1 yıl
@aaçellyaa iki turlunuzunde keyfi baskaa. İkinizide kiyaslayamam , birinize haksizlik olur
Ben 50 kiloyum çok zayıfım ama kilo almak için uğraşıyorum. Balık etliler çok seksi
10 Yorumla
1 yılHayatımda hiç bir zaman balık etli olmadım her zaman zayiftim bilmiyorum..
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılOtobüste metroda fazla yer kaplamak🤔 o yüzden asla toplu birinin yanına oturmam 😂
10 Yorumla
1 yılBalıketli olmadım hiç bilemedim avantajı. Sanırım rüzgarda sürüklenmezler😂
10 Yorumla
1 yılBence giydiğin daha yakışıyor zayıf olunca çekicilik kalmiyr
10 Yorumla
1 yılKadın dediğin ele gelcek biraz. Ama biraz. Erkeğe de çok zayıflık yakışmıyor zaten.
10 Yorumla
1 yılDolgun oldukları için daha çekici halk deyişiyle ele geliyorlar
10 Yorumla
1 yılDaha az çaba sarf ederek daha seksi görünebilirler.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 319 cevap paylaştı. loplop guzel vurulur. Vurdukca vurasin gelir. Alikoyamassin.
10 Yorumla
1 yılGüzelliğinin hacmi büyümüş oluyor 🤣
21 Yorumla- 1 yıl
Hep diyorum bunu 🤣
- Güzellik & Bakım konusunda 679 cevap paylaştı.
1 yılŞişmanlıkla karıştırılmadığı sürece güzel bi şey olması😀
40 Yorumla Ülkemizde balık etli tanımını bilenlerin olduğunu sanmıyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılEle avuca gelmesi diyeceğim ama ayrı bir çekiciliği var
00 Yorumla
1 yılgiydiğin yakışır. orantısızlık ve göbek olmayacak ama.
00 Yorumla
1 yılAvantajı, balık eti seven. erkeklere hitap etmesidir :)
00 Yorumla
1 yılBende balık etliyim ama pek bir avantaj görmedim dikkat çekiyor sadece o kadar
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 667 cevap paylaştı.
1 yılkucaga gelmesı dolgun olması ve daha bir sürü sey
00 Yorumla Giydiğimiz her şey yakışıyor tahtaya elbise giyilmis gibi olmuyor bence en büyük avantaj bu😂
00 YorumlaGöbek yoksa candır.. ama karnı sırtına yapışmış gibi olanı kastetmiyorum
00 YorumlaAvantajı var mı bilmiyorum da balık etli kadınların bir konuda 1i var. Ama buradan söyleyemem
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 570 cevap paylaştı. Avantajı yok demem de bilmiyorum 😂 vardır mutlaka.
00 YorumlaBu anlatılmaz yaşanır Ben çok seviyorum ya bayılıyorum
00 YorumlaBenim tek anladığım, fakirin eşi balıketli zenginin fit oluyor avantajı bu galiba
00 Yorumlaavantajı nedir bilmiyorum ama kum saati gibi fizikleri ile erkeklerin aklını alıyor o balık etliler girdikleri ortamda ilgiyi üzerlerine çekiyorlar
01 YorumlaSuçluların seni kacirmasi zor olur 🤭
12 Yorumla- Devamını Gör (161)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
