Güzel olmadığım için düşünür oldum son zamanlarda?

Güzel olmayınca kendini güzel hissetmeye bile hakkın yokmuş gibi davranılıyor bu da kendini güzel sanıyor bilmem ne, basit görmeyin bu kadar insanları bu yüzden zorbalarken arkasından böyle sözleri ederken sonra bunun için intihar mı edilir demeyin, herkesin dış görünüşe bu denli önem verdiği bu dünyada hiçbir erkeğin en güzeli olamayacak olmak bu şekilde kendini değerli hissedemeyecek olmak da acı bir şey, buna göre mi kendine değer vereceksin cahil misin diyecekler olursa hiç kimse tarafından sevilmeyip de kendini seven insan ben görmedim. Ne düşünüyorsunuz

Güzel olmadığım için düşünür oldum son zamanlarda?
Cevapla