Güzel değilim sıkıntı etmiyodum etmeye başladım soru kısa değil de mi?

ben güzel değilim.bunu öylesine söylemiyorum gerçekten güzel değilim.hani biri çirkinsin dese evet derim.fizik deseniz oda yok zaten yaşımdan küçk gösteriyorum boyum kısa zayıfım kilo alamam.ne özellik arasanız yok.göz altım bile çok uyusumda şiş uyanırım bu bir rahatsızlığımdna kaynaklı ama her gün göz altım şiştir.sorun değildi benm için zaten sevdiğim biride yotku.ama oldu.üstelik öyle biriki yani mümkünatı yok.10 kıza teklif etse en az 6 sı kesin kabul eder.zaten bana karşıda öyle bişy hissetmiyor.ama ben hissediyorum şimdi güzel olsaydım çok değil daha normal bir fiziğe sahip olsaydım birçok insan gibi en azından sevmesi için bir şans olurdu.bu beni çok rahatsız ediyo bırakmak istiyorum yapamıyorum.nerdeyse niye güzel değilim diye ağlıcam ama aslında bu umrumda değildi napıcam ya ben gerçekten çirkinim napıyım yani :)
(soruma Allah herkesi güzel yartmıştır diye başlamayın lütfen biliyorum ama genele göre ben batmış durumdayım.yani öyle bişyler yazmayın gerçekten)
Güzel değilim sıkıntı etmiyodum etmeye başladım soru kısa değil de mi?
Cevapla