Hiç güzel değilim çok üzülüyorum napmalıyım?

Güzel kızlara çok özeniyorum istedikleri erkekleri elde edebilirler mutlular çünkü güzeller resmen 1-0 torpilliler herşeyde. Bide benim gibilere bak hayatı güzel kızlar yaşıyo bizde izliyoruz çok mutsuzum ya?
Hiç güzel değilim çok üzülüyorum napmalıyım?
Cevapla