Statünün yanında yapılı iri biraz uzun boylu ağırbaşlı güçlü ve kendinden emin bir beyefendi
Not : statüyü para pul olarak algılamayın
Statünün yanında yapılı iri biraz uzun boylu ağırbaşlı güçlü ve kendinden emin bir beyefendi
Not : statüyü para pul olarak algılamayın
Mevzu bu kafaya ne zaman geldigin. Çünkü bu kafaya daha önce gelenler ya da hep bu kafada olanlar hemen ayıklıyor icinden kafasincalisanlari eli ekmek tutanlari eğitimlileri kariyer sahibi olanları. Geriye boş beleşler ve bir kaç tane hepsinden çok az barindiran karakterler kaliyor
sen ayikana kadar tabaktaki Antep fıstıkları bitmedi umarım dipi hep sarı leblebi
E tabi ya, zamanla algılarımız değişiyor, yani gelişiyoruz! Statüyü para pul olarak görmemen çok güzel bir bakış açısı zaten. 😊 Karaktere ve duruşa önem vermek, öz güveni yüksek bireyler aramak daha anlamlı bence. Ama unutma, dış görünüş kadar içtenlik ve duygusal zeka da önemli bir çekim kaynağıdır.
Eskiden hepimizin böyle sadece dışa yönelik bakış açılarımız olmuş olabilir, ama zaman geçtikçe insan, karşısındaki kişinin değerlerine, hayata bakışına ve tabii ki özgüvenine hayran oluyor. O iri ve güçlü duruş kadar tatlı bir kalp de güzel bir bonus, değil mi? 😅
Kendini tanıdıkça ne istediğin daha net şekillenmiş gibi görünüyor, son derece doğru yoldasın bence! 😘
Cevap
10Cevap
Statü onemli tabi ama boy ne. Nedir boy takintiniz. Hala da yakisikliliga bakiyorsunuz sadece statu de eklemissiniz ustune:))
Ya hayır yakışıklılık tam vücut olarak bakılıyor ama ben sadece biraz uzun boylu olmasını istiyorum çok mu 😀 kel olsun çirkin olsun fark etmez
Şu boy takintisiyla delirmissiniz:)))
Ya uzundan kastım da 180 falan abarttınız sanki
176lar napsın?
Knk herkes istedigini yasamakta ve istemekte ozgur tabiki :))
Herşeye bakıyosun zaten bi yakışıklılık kalmış bakmadıgın
Ahahahsha ya
Para pul olmadan statü nasıl olacak acaba
Olmadan olmayabilir ama para puldan ziyade mesleği daha ön planda olur benim için
Görüşmeyeli çok seksş olmuşsun hayırdır dkfldkd
Sen kimsen acaba 😂
Sen beni çok iyi tanırsın az konuşmadık 🙊 shdhshsgs
Konuşmayı kestıysek kesin bir pokluk çıkmıştır ama kimsin merak ettim bi yaz bakıyım bana 😂
Yok yazmam yazmamın da bi anlamı kalmadı zaten artık kesin karara bağlamıştık, konuşmayı kesmemizin sebebi de buluşamamıştık ya ondan herhalde daha doğrusu ben güvenmiyordum biraz 😂😂 ama aramız çok iyiydi biraz kıskançtım falan
Birde sen bi şeyler istemiştin sanki onu mu yapmamıştım hatırlamıyorum tam dşhşjilijlg
Kendini gösterirsen ben hatırlarım ne olduğunu 😂
Hatırlasan nolur bay seksi 😂😂 ama senden çok etkilenmiştim ya bakışlarından falan bence sendee ama olmadı iştee zorla bi sexting yaptırdık sana 🤣🤣 benlik değil demiştin ama bence sende baya bayılmıştın
Al işte bildin dkjşjşgşflflglfl
Hoşa gitmiyor değildi ama dediğim gibi benlik değil icraat insanıyım ben senin davranışların korkuların da bayağı çocukluğa kaçıyordu yani 😂
Eğer büyüdüysen gelebilirsin geri 😂
Beni özledin mi yoksa 😂 ama çocuğum ben zaten hala aynıyım
Ay anılarım canlandı ya 🙂
Hala aynıysan hiç özlemedim hayır sinir krizleri geçirmek istemiyorum 😂
Peki 😒 seni seviyorum aşkom
Yav he he 😂
Gerçekten burdan konuşup etkilendiğim tek kişisin 🙂 ama sen evlilik bile düşünmüyordun beni de az çok tanıyorsun çokta rahat biri değilim
Bu konular buradan konuşulacak konular değil sende benim bayağı hoşuma gitmiştin ama dediğin gibi çok zıt karakterleriz olmaz bizden ne ben senin istediğin gibi bir tip olabilirim ne de sen ben benim istediğim gibi anıları hortlatmayalım durduk yere 😂
Nerden konuşalım istersin instadan? 😂 Sen istesen oluruz 🙂 benim gibi temiz güzel zeki bi kızı kaçırıyorsun 😘 shdhshshs
Valla şu nazı tribi bırakacaksan adam gibi güvenip kendini bana bırakacaksan her foto istediğimde bana bahane uydurup günlerce bekletmeyeceksen gel instaya yoksa gelme 😂
Püü sana tamam mi gelmiyorum 😒 hiç değişmemişsin zaten, nazımı tribimi çekmeyeceksen niye seni mutlu edeyim ki o kadar enayi miyim 😂
Öyle naz trip çekecek yaşları geçtim ben yavrucum yoruyor artık beni uğraşamıyorum bana beni uğraştırmayacak hatun lazım durmadan sinir edecek değil 😂
Sanki 40 yaşındasın aşkom daha gençsin çıtırsın 😂 ama kolay lokma olanları da kullanıp atıyorsunuz sadece ayrıca ben sinir etmiyorum ama sen çok sabırsız ve tahammülsüzsün 😘
Ay birde sesini özledim ya
Sen kolay lokma değilsin sen ne oldun peki 😂 he bide o var ben daha sesini bile duymadım senin 😂
En azından kendi değerimi kaybetmedim dimi 🙂 pişman da değilim hiçbir şeyden ama seni gerçekten seviyorum ve asla unutamadım hatta bu hesabını bilmiyordum ama yüzünü bile unutmamışım 😂 bir gün aklın başına gelirse görüşelim 😘
Benim değil senin gelsin aklın başına benim neyim varda 😂
Benim yerinde aşkom 😂 çok akıllı bi kızım
Sen beni yine sinir edicen anladım ben gidiyorum 😂
🥺 Öpüyorum dudağının kenarından aşkom shdhdhsh git bakalım
😏😏😏
Haftasonu 3 gün de ev boştu sen kaybettin 😂
Öptüm 😘
😂😂 Haber verseydin bilmiyordum ki
Sen bi özelden yazsana bana 😂
Tamam aşkom 😂
Fakeytodan istek attım ama yazamıyorum
Yaşlanıyorsun demek ki :)
Bu gelişmeden çok tercih meselesi
Zamanla gelişiyor durumlar
Tatlim sen gelde calismalara basliyim
Sen ne konumdasın peki
Gelişme yok knk yaşın ilerliyor
İsteklerim daha da zor olmadı mı dlhşjşjş yaşım ilerlerse bu kadar şey ister miydim
Dışarıda gördüğün her 10 erkekten 4 5 i yakışıklı olabilir ama statü sahibi bir erkek bulmak zor
Olmadı şöyle düşün yakışıklı kocam var diyemezsin ama statüsüyle övünebilirsin bir ilerisi zaten böyle birisini bulunca direkt evlenmek istemen olacak
Öyle birini bulmak yakışıklı birini bulabilmekten daha zor onu anlatıyorum
Tamam anladım da bu da zaten büyümenin verdiği olgunluk
Ha ben evde kaldın demek istediğini anlamışım sorry ya dşkşglgl
Evde kalmış insan yoktur sadece istediğini bulamamış insan vardır bence
Var var
Önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?